Oikein auvoisaa huomenta napsulaiset, muistatko Sinä mikä päivä oli 40 vuotta sitten, mitä silloin Sinulle tapahtui ?

Melkein mahdoton kysymys, oletteko vielä kaikki syntyneetkään silloin.
Minä muistan hyvin oli, niin päivää koska se oli meillä kaikilla silloin.
Minä muitan hyvin nuorin tyttäreni syntyi silloin ja päivä ei ollut tavallaan tavallinen
arkipäivä. Onnitteluja en enää ota vastaan.

Lisätty: 19.06.2010 - 07:41

Koneen ihmeelinen maailma , lähti ennekuin painoin lähetä painiketta.

Lisätty: 19.06.2010 - 08:20

Siis päivä ei ollutkaan kaikille meille aivan tavallinen päivä. Kirjoitusvirheitä en enään voi korjata.Aamu kankeuttako lie. Ei.

Avainsanat: mikä päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 23:18

Itoja Sirkkaliisa. Silloin vietettiin Juhannusta, joka ennen oli viikkoa aiemmin mitä nykyisin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, niimpä oli juhannusaatto meillä kaikilla, minä tulin äidiksi kolmannen kerran ja
myös viimeisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 07:53

41vuotta sitten menin kihloihin .Oikeastaan 20.6.olijuhannus.Ei vastannut kysymystä,mutta läheltä liippasi. Oiken hyvää huomenta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 08:13

Lauantai-huomenta sinulle ja kaikille aamuvirkuille. En kyllä muista mitä puuhasin silloin nuoruuden innolla...taisi olla sitä emäntäkouluaikaa ja varmaankin kävin juhannustansseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 08:37

Silloin oli perjantai, juhannusaatto ja täysikuu klo14.28
almanakka.helsinki.fi/arkist...197006.gif
(Taisin olla jussia viettämässä kotipaikalla kun ei ole "pykälää" allakassa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 08:39

Huomenia enpä muista mitä mulle tapahtui tuolloin.Mutta tasan 40.v sitten isosiskoni täytti 15.v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 09:14

en kyllä muista ....ehkä maalla , telttailemassa tai jossain juhannusta sit muualla viettämässä ....nyt kyllä muisti pätkii oikein kunnolla ....ei mitään muistikuvaa .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 10:14

tarkalleen tekemisiä en muista, mutta jossain Marokon sisäosissa silloin kuljeskelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:06

Olin koulusta kesälomalla ja todennäköisimmin rakkaan lapsuuden ystäväni kanssa tekemässä kepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 21:15

Odottelin omia syntymäpäiviä ,kun täytin 22.6....26 vuotta...minulla oli silloin jo 2 lasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 16:42

En todellakaan muista, ehkäpä olin työssä silloin...
Koska tuo aikajakso elämästäni kuuluu työelämään ja niin varhaisessa vaiheessa ei vielä ollut kesälomia minulla vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:43

Taisi olla rippikesäni. Muuta en muista, tai muistan minä riparin ja ripillepääsyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 17:01

oli 19.6 nelkytä vuotta sitten 5kk ja 6pv vanha. varmaan paskosin housuihini ja imeskelin äiteen tissiä.
mutta sen tiiiän että tänään mun poika täyttää 15V !