oletko huomioinut että mistä on kysymys ruotsin häähumussa..

itseäni ei kiinnosta itse hää seremonia ,mutta mietippä tätä . nyt nimetään tuleva ruotsin kunigas ja kuningatar, ruotsalaisille sillä on suurikin arvo ,vaikkakin ovat vain sereomanimestareita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 00:18

asiasta en tiedä mitään, mutta jotenkin olen muistavinani ettei näistä häistä kuningasta tule, prinssipuoliso tai joku semmonen vaan ?

pirskeet on pirskeet mutta tuskinpa se medelsvensson niin tavattoman hurahtanut näihin kuninkaallisiinsa on

arvelee vaan tällainen asiaan vihkiintymätön tasavaltalainen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 23:43

Jeps, jeps... Ruotsi kerää valtiolle tuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 00:50

jeps medelsvenssonit ovat vain helpottuneita kunhan häät ovat ohi,tulevat kuningattaret ja kuninkaat "valitaan" sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 07:18

Ajattelen niitä kuninkaan tyttären häinä.Victoria on aina minua iloisuudellaan kiehtonut. Ainahan nämä mahti häät kerää rahaa.Niinhän sitä otetaan mistä irti saadaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 08:16

Kyllä on kaikenmoista krääsää ollut myytävänä ja tulojahan siitä kertyy. Kalliiksi tulee kuninkaallisten ylläpito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 09:29

en sen enenpää ota kantaa , mut eilen sain tv-lupamaksulle ainakin vastiketta ,kun tuli se gaala illalla ja se oli hyvä aivan ihna kerrassaan.....jot kiitos ...ilman häitä ei sitä gaalaakaan ois tullut ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 10:01

Samma mieltä kuin Ciby, tänään saan tv-lupamaksulleni katetta, sillä aion katsoa häähumun alusta
loppuun. Minua kiinnostaa aina kuninkaalliset, onhan se kaunista katseltavaa loisto ja upeus
ympärillä. Tälläinen pieni ihminen ei sitä saa muutoin kun uneksimalla.
Ja mitä siihen rahakysymykseen tulee, eiköhän ole tärkempää katsoa, koska EU avustaa Espanjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 11:04

Sitä loistoa ja kimallustahan siellä on , mitä saa lehdistö kansalle sitten jakaa ja tienaa suuria rahoja, eli RAHASTA on kaikki kiinni!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:38

Enpä tiedä kun en katsonut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 16:25

Ei minua häähumu kiinnosta, mutta niistä johtuen on televisiosta tullut mielenkiintoisia dokumentteja Ruotsin historiasta ja vanhoista linnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:49

Monarkian markkinoinnista kansalle. Valtion rahakirstun palauttamisesta ennalleen. Pappa betalar, kun ei ihan satkulla onnaa, on sen verran suuret kemut.

Sointu kertoikin tuon tärkeän pontin. Historia valottui mukavalla ja mielenkiintoisella tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:38

Rahastuksesta ja julkisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:38

Rakastuneen nuoren parin vihkimisestä on kyse. Kaikesta saa revittyä vaikka mitä... onpa Ruotsin kom...in olleet aktiivisia asian ympärillä.
Positiivisuutta ja tämänkaltaista arjesta poikkeamista tarvitaan maailmassa. Vain yhdet negatiiviset kasvot näin koko juhlien aikana, en kerro kuka se hapannaama oli....