Mitä tapahtuu Sodankylässä?

Avainsanat: juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 07:50

Tapahtuisko tuolla muuta: aikataulu.msfilmfestival.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 09:02

Sodankylän 25 vuotta täyttävä Sodankylän elokuvajuhjat viettävät juhlia tänään keskiviikosta-sunnuntaihin 20.6.2010 ajalla.

Lähteet:
tämänkin googletin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 09:25

en ois tiennyt,et elokuvajuhlat on siellä alkaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 09:52

jokavuotinen arktinen hysteria (jota myös elokuvafestivaaliksi kutsutaan),
ihan hauskaa siellä on muutaman kerran havaintojen perusteella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 11:28

Sivistys saapuu myös pohjoiseen suomeen elokuvafestarien muodossa. Itseäni mokoma tapahtuma ei suuremmin kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 12:12

Minä uteliaana katsomaan mitä siellä oikein tapahtuu. Empä olisi tietänyt. Kait se on jonkinlainen kesänjulistus jos on joka kesäiset.Sivistyksessäni iso aukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 12:31

Ei harmainta aavistusta.Onko siellä joku tehnyt UUTISEN, ei ole täälläpäin mitään tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 15:06

Elokuvia siellä katsellaan oikein urakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:00

Eikös siellä taas pidetä elokuvafestarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:27

SODANKYLÄN 25. ELOKUVAJUHLAT 16.-20.6.2010, jokavuotinen elokuvafestivaali napapiirin pohjoispuolella.

Midnight Sun Film Festival.

Vuoden 2010 päävieraat ovat Terence Davies Iso-Britanniasta, Bahman Ghobadi Iranista, Pedro Costa Portugalista sekä kotimainen legenda Vesa-Matti Loiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 03:03

Sodankylän elokuvafestivaalit on merkittävä tapahtuma. Vuosien varrella siellä on käynyt hyvinkin kuuluisia ohjaajia ympäri maailmaa.

Se ei ole ollenkaan väheksyttävä kulttuuritapahtuma, vaikka toteutuukin kehä kolmosen ulkopuolella. Kaikki sivistys ja kulttuuri ei todellakaan asu pääkaupunkiseudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2010 - 22:30

On vähän pitkä leffareissu - jääköön väliin.