Joku on saattanutkin jo lisäillä moisen kysymyksen, mutta.. mitäs juhannuksen vietto suunnitelmia teillä on tiedossa?

Itse olen maalla "korvessa" ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan. =)

Avainsanat: juhannus tekemistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 15:02

Mökkijuhannus on paras. Lapset todennäköisesti ovat ystäviensä kanssa viettämässä Juhannusta, joten mieheni ja kahden kissani kanssa juhlimme saunoen ja syöden hyvää ruokaa. Kissat eivät sauno, mutta loikoilevat laiturilla hengessä mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2010 - 12:16

Minä puolestani menen saareen jossa vietän perheeni kanssa siistiä ja turvallista Juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 13:54

Luojan kiitos, että pääsen täältä ainaisesta rantajuhannuksen vietosta muualle. Olen siis ihminen joka kyllästyy välillä perinteiseen. Ensi viikon alussa ensiksi Helsinkiin ja sieltä lento keskiviikkona Prahaan jossa vietän juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 14:35

me lähemmä lahteen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 15:53

Keuruun Iso-Kirjaan juhannuskonferenssiin ja vieras tulee Helsingistä seurakseni juhannukseksi.
Ehkäpä mökillä käyn, ei ole vissin varmaa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 16:56

Minä en ole suunnitellut yhtään juhannusta aina on tullut.Joku ehkä taasen soittaa ja pyytää ehkä mökilleen käymään.Sit vaan ajellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 17:07

Mökillä isännän viiri vaihtuu suomen lippuun. Grilliherkkuja nautiskellaan, karaokea lauleskellaan ja kokkokin sytytetään (säävaraus). Haitarimusiikkikin kuuluu juhannukseen. Eli varsin perinteisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 17:09

Eipä ole lukujärjestystä muttaa luultavasri samoissa merkeissö kuin nytkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 19:16

Cityjuhannus kaupungissa.Kesäteatteriin, kokkoa ihailemaan,grillailua omalla parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 21:10

Juhannus aatto ollaan tyttären luona,ja käymme katsomassa tuossa kymijoella kokkoa,kun on ihan vieressä...Varmaan menee toinen pyhistä töyn merkeissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 00:32

vaihteeksi järvi-Suomessa, mökillä tai toisella tai matkalla niiden välillä, on vielä aikatauluneuvottelut vähän kesken ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:54

Rauhallinen juhannus ystävien seurassa, hyvän ruuan parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2014 - 18:47

Kyllä mökki juhannus on aina paras juhannus. Tänä juhannuksena tosin kelit näyttävät olevan todella surkeita koko Suomessa, josta syystä olenkin etsinyt internetin ihmeellisestä maailmasta juhannukseksi tekemistä. Tältä verkkosivustolta löysin aika tavallisia vinkkejä, niin nuorille kuin meille vanhemmillekkin www.cuponation.fi/blogi/juha...usvinkkeja . Voihan juhannuksen aina viettää sisälläkin ja grillata ulkona ja keksiä muita aktiviteetteja. Kaikille railakasta ja turvallista juhannusta!

-Iskä

Lähteet:
www.cuponation.fi/blogi/juha...usvinkkeja