Huomenia napsuille ja iloista päivän alkua. Olettekos muistaneet harrastaa liikuntaa kesäpuuhien välissä?

Avainsanat: kävely pyöräily uinti eukonkanto saappaan heitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 08:53

Päivittäinen kävely tulee tehtyä puuhastelun lomassa. Nyt kuitenkin kiireeksi pistää, kun tulee kolme jalkapallo-ottelua MM-kisoista päivittäin. Aurinko porottaa siniseltä taivaalta ja lämmistäkin on. Juhannusruusutkin jo kukkii ja muistuttaa valon juhlan saapumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 08:07

Kyllä vain. Pihahommien lisäksi lenkillä käyn lähes päivittäin. Uimahlli jää kohta kesätauolle joten pian on uskaltauduttava järviveteen pulikoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 09:59

Kyllä olen liikkunut, aina kun tuo selkäpuoli antaa luvan, minähän ostin sen potkuauton, jolla nyt viiletän maita ja mantuja, olisi vain alamäkeä aina eikä koskaan ylämäkeä.
Kyllä mielelläni kävelen, mutta otin vähän helpolttaakseni kävelyäni tuon ruisrollaaattorin.
Papan vaatauksen viitaten, kyllä nuo pappareiset olisi kivoja, mutta jos ei ne pelaa jääkiekkoa, niin sitten ne purkaa energiaansa palloon, mutta voiko siinä muuta kuin suulihakset vahvistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2010 - 10:07

Huomenta kysyjällekin. Vai vielä lisäliikuntaa! =)
Ruohonleikkurin ulkoiluttaminen pari kertaa viikossa x 3 h/per kerta saa minun kropalleni riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 11:30

Huomenia vain, sen mitä koiran kanssa käyn lenkkeilemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 13:55

tänään tuli kierellyx kauppoja ja nyt kontit koholle ....jot tuollaine kevyt hyötyliikunta ...mutta joo ei päivittäin tule sillee liikuttua ,et lähtis oikein lenkille ...paitsi fillarilla ,eikä sekään ole päivittäistä.. no joskos sit tahti kiihtyis, kun isänästä saan kaverin kun hää jää pitkälle ansaitulle lomalle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 21:24

Kyllä tässä on saanut ihan hyötyliikuntaa..tuolla omalla pihalla...ja olen työmatkoja ajellut pyörällä...huomennakin tulee 20km pyörälenkki,kun menen töihin ja palaan kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 00:45

sohvalta jääkaapille on yhtä pitkä matka kuin talvellakin eikä se pääse unohtumaan : D

(totta puhuen kyllä ne kymmentuhatta aerobista tulee otettua säänöllisesti joka päivä ... tai ainakin melkein)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:57

Näin keskiviikkona pitää sanoa, että tänään lähden taas ZUMBAAMAAN...