Kotiseutu-uutisia. Helsinkipäivänä valittiin taas Stadin kundi ja friidu. Tiedätkö keitä he ovat ?

sattuivat tänä vuonna olemaan tavallaan tuttuja minullekin

d-dekkari.blogspot.com/

.

Avainsanat: stadin kundi stadin friidu 2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 02:13

Stadin Friiduksi kirjailija Outi Pakkanen sekä Stadin Kundiksi toimittaja Peter Nyman. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa valittiin myös Stadin Junnu, joksi valittiin viulisti Juho Valtonen. Valinnat julkistettiin Espan lavalla Helsinki-päivänä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 07:13

Tämä päivän polttava tärkeä tieto ei ollut ehtinyt kiiriä vielä tänne Turkuun, lunttasin ja nyt minäkin tiedän sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 08:12

En tunne stadilaisia niin hyvin jotta tietäisin. Odottelen jos lehti kertoisi siitä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 08:52

Kundi on Peter Nyman ja friidu on Outi pakkanen.

Lähteet:
Helsinki-päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:27

Kiitos tiedosta. En ole niin uutisia ehtinyt seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:54

Stadin Arska olisi sopinut parmmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:07

Jeps tuttuja henkilöitä julkisuudesta,

Stadin Slangi -yhdistys valitsi Stadin Friiduksi kirjailija Outi Pakkasen ja Stadin Kundiksi toimittaja Peter Nymanin. Tänä vuonna valittiin ensimmäistä kertaa myös Stadin Junnu, joka on viulisti Juho Valtonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:58

Peter&Outi

onnittelut kummallekin

hieno valinta ja hyvä osoitus stadilaisuuden moni-ilmeisyydestä, kertoo muillekin että meitä on moneksi .... ja täällä on tilaa kaikille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:48

En kyllä tiennyt,kun en ole uutisia seurannut nyt...kun on ollut kaikennäköistä menemistä..mutta nyt tiedän tositen vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 23:44

Uutisista luin ja hyvä valinnat on "Stadin slangi"tehnyt.Koko kansan unelmavävy-poika Peter ja dekkarikirjailija Outu Pakkanen.Onnittelut kaikille friidulle,kundille ja junnulle ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 19:18

Outi Pakkanen ja Peter Nyman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 23:12

Nyt mä lähtisin stadiin, mutta on vähän esteitä. Olen minäkin stadin friidu, mutta siitäkin on aikaa. Stadilaisuus on hieno asia, on ihan oiken nostaa se arvoonsa.