Tuli tuosta Valperin kyssäristä mieleeni, että oletteko kokeneet mahtavia Tarzan tai Jane fiiliksiä...ja sitten hiljaa todenneet

parhaan ja vetreimmän nuoruuden jo menneen?

Lisätty: 13.06.2010 - 22:25

Itse kirmaan oikein innoissani pitkin pihamaita ja sit kompastun johonkin...ei nouse jalka ihan niin keposesti, kuin nuorena.

Avainsanat: ruostunut mieli nuori kroppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 08:05

Kuvaus alkaa, auttakaa Tarzan puuhun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 20:35

No ihan varmasti ja se on tosi, että ei tässä mummohoureessa enään mitään filmien fiiliksiä ole.
Ne ovat kadonneet sinne, minne muutkin nuoruuden haaveet. Ei edes enään mitään unikuviakaan, lystit on loppu. Piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 20:56

niin tuo elo menee nykyään ... mutta on tämä siltikin niin ihanaa elomme tää ... ilman suurempia fiilistelyjäkään ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 22:23

Ihminen muuttuu ja muuttuu. Myös tuntemuksissaan. Tuohon kohtaan sopii sanonta: "Älä luota aikaan, se voi pettää sinut".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 23:02

Voi voi niin monesta pikkuhiljaa täytyy luopua. Koitaa ja koitaa mutta kun ei niin ei.Aika jännästi ne jää vaan pois. Joskus muistaa että mitä tota en ole enään tehnytkään.Miksi, kun ei se oikein onnistu,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 19:33

kaikki onnistuu vieläkin (ihme kyllä), mutta palautumiseen menee ainakin tuplasti aikaa ja se vaatii sopeutumista ....