Huomenta napsukat.Tuleeko vettä ,täällä tulee .Nyt vasta selvinnyt kamalasta flunssasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 11:16

Sadepilvet taivaan peittää,
kaikkialle vettä nyt heittää.

Asteita on vain toistakymmentä.
Huomennako taas lie lämmintä?

Kesäaikahan nyt meillä on,
lounatuuli lämmön tuokohon.

Kaikki tämä suomen Turussa,
mökillämme Airiston reunassa.

Kysyjän kommentti

Kaunista,kaunista niin...Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 08:17

Huomenta bongari ja sen myötä kaikki napsun vetreät kaverit, jotka vähitellen totuttelevat tähän sunnuntai aamun rauhaan. Keuruulla ei sada vettä ainakaan vielä, pilvipouta on ja mittarissa 13
astetta lämmintä.Tämän päivän askareisiin kuuluu raparperipiirakan teko ja käynti isän ja äidin haudalla, varauksella, että ei vettä sada päivemmällä. Siinäpä tärkeämmät tähän aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:41

Huomenta ja mukavaa, että flunssa on helpottanut. Pihan vesimittarissa oli tänä aamuna 30 milliä joten satoi aika tavalla. Aamulla näytti kirkastuvan, mutta äsken satoi kuitenkin pienen kuuron verran. Saa nähdä pääseekö tästä aamulenkille. En tykkää kaatosateessa kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 10:59

Vettä on tullut pari päivää aika reippaasti,nyt kirkastuu. Olin itsekin aika sairas pari viikoa. Keuhkoputkentulehduus se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:06

huomenta sinnekin kuin muillekin... äsken kyllä satoi, mutta liekö nyt just et ei tai sit on jotain pientä tihkuu .. mut kovasti on tuulut taas on kukkapenkit ja pihatiet täynnä risuja .. höh .. alkaa kyl jo toi haravoiminen enenmän kuin kyllästyttää ...tässä just tyttäreni kans juttelin , et kaadatutan noi kaikki pihapuut matalax ja laitatn asvaltin .. pysyis sit ehkä noi tiet ym paikat siistin näköisenä .. kun noit risui on kaiki paikat tulvillaan .. vaikka enpä raaskis moista tehdä, ovat noi puut kyllä pihan kaunistus ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 15:06

Huomenta bongari, vettä on sadellut tänäänkin reippaasti. Ja ilma jähtyi kylmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 15:13

Eilen satoi, tänään vaan koleaa ja tuulista!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:06

Kyllä on vettä tullut ,kun Esterin pe...stä,mutta illasta loppui sade..ja aurinko näyttäytyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:41

Vettä tuli ja välillä paistoi aurinko.