Ootteko käyneet tälle kesälle jäätelökipsalla, onko kaupungissanne monta jäätelökioskia?

Avainsanat: jäätelökioski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 23:02

siellähän sitä jo toukokuussa oltiin luokkaretkeläisten kanssa samassa jonossa

valperi.blogspot.com/2009/05...lussa.html

onhan noita Hesassa ainakin parisataa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 20:09

Ohi olen kulkenut, on vain yksi jäätelökioski kauppareisun varrella.
Kyllä meinaan rommi-rusina tötterön ottaa ja lapsenlapset kun tulevat, niin kioskilta sitä
on jäätelöä ostettava,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:15

eipä ole tultu käytyä mangomelonia syömässä.Vielä kerkiää. Että onko monta, on, ei mitään käsitystä määrästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:55

Helsingin jäätelön vaniljatikku on saatava joka kesä, siitä se oikea kesä alkaa
niin on tapahtunut jo yli kuutenakymmenenä vuotena ja taphtui tänäkin vuonna Ursulan rannassa

Hesan jäätelökioskeja on vähän hankala laskea monestakin syystä, mutta jonkinlaisen kuvan asiasta antaa seuraava uutinen

"Helsinki keräsi viime vuonna kioskeista vuokratuloa lähes 380 000 euroa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:08

nyt olen niin ylppiä ittestäni, et olen voinut käppäillä noiden kippojen ohitse , enkä ole langennut kuin ihan pari, kolme kertaa pehmiksiin , jotka kyllä ovat toodella suurta herkkuani ...hywä mää , hehkuttaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 21:12

En tiedä monta kioskia tuolla lähikaupungissa on, ei ole tullut etsittyä eikä laskettua. Syön tosi harvoin jäätelöä. Saattaa mennä kesäkin etten yhden yhtä tötteröä osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:04

Uusi ruokavalio ei tässä vaiheessa "anna" syödä jätskiä. Monen jädekiskan ohi olen marssinut ja jopa pystyin vastustamaan Ben&Jerry's ilmaisia maistiaisia. Se oli suorastaan saavutus, sillä Ben&Jerry's on lemppari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 00:13

Ohi olen kulkenut vaan en kioskilla asioinut. Mökillä käy aika lähellä jäätelöauto ja sitä olen käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 21:05

En ole jäätelön ystävä enkä ole vielätänä kesänä jäätelöostoksilla käynyt. Viime kesänä kävin kerran ja ostin tervalakritsin makuisen jätskin. Jäätelökioskeja on lähistöllä muutama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:20

En minunkaan ruokavaliooni kuulu nyt jätskit. Lähimmälle kiskalle on n. 20 km, joten en solkenaan sinne pyöräile. Kiskat on minulle ihan turhia, en osta niistä mitään, paitsi joskus jonkun lehden. Niitäkin aniharvoin.