Voiko jo viikonloppu alkaa, vai vieläkö huomenna pitää suunnistaa työmaalle? Vai vietätkö jo onnellista kesälomaa.

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 02:53

Yhteen asti meni ja kesken jäi pahasti nämä kotihommat.
Huomenna asennukselle vapaaehtoispohjalta. Ei ihan niin kiire kuin viime kesänä, mutta melkein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:50

Kyllä se voi jo alkaa. Hölmöä vain että näin vapaallakin olen työpaikallani. Tästä ei pääse eroon muuten kuin lähtemälle ulkomaille ja sinne on vielä aikaa. Lomaa pidän ehkä heinäkuussa viikon ja loput tiedä sitten koska.
Oikein mukavaa viikonloppua sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:19

Alkoi ja sateen merkeissä. Tuskinpa suunnistan mihinkää kun evästä riittää niin olen täällä vaunussa muta pikku poutajakso ni silloin tämä poika lähti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:32

Kyllä alko viikonloppu täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:05

Ensi viikko lomailun merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:11

tosi hämärää tuo työn ja harrastusten välinen raja-alue, vähän siitäkin kiinni miksi mitäkin haluaa kutsua,

yhtä hämärää tuppaa olemaan tuo viikonloppujen ja arkipäivien välinen raja

pääasia että jotain on menossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 00:11

No jos tällä kertaa eläkeläinen sanoo, että viikonloppu vietetään inlman työrasitetta. Lastenlapsia hoitamassa ja sunnuntaiaamulla takaisn mökille. Tämähän ei ole työtä vaan etuoikeus, jota kaikilla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 21:07

Tämä lauantai meni työn merkeissä, huomenna olisi tarkoitus käydä laittelemassa hautausmaalle omaisten haudoille kukkasia.