Jonin13,vaikutat näin napsun perusteella kivalta ja fiksulta.Haluan kiittää sinua sinun fiksuista vastauksista millä olet auttanut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2008 - 20:26

kinkku! et sitten parempaa keksiny kakkara hyvä. höh.
mei tuossa äsken viestiteltiin jonin13 kanssa. hää miuta kannusti ko olin auton luovaripaperit hukannu. hää eli jonin avitti esimerkeillä ja kannustuksella, että mistä etsisin ym. viestien välityksellä, että mie löytäisin ne paprut. ja miehän onneks löysinkii ne, 4 tuntia vaan mäni ehtiessä. siis tarkoitan ma että jonin13 haluaa auttaa tuikituntematontakin hädässä kaikin mahdollisin tavoin. kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2008 - 18:25

No voi kiitokset kiittämästä, mieltä lämmittää saada tällaista positiivista palautetta, varsinnii kun en ite aina oo niin timmis kunnos vastausten (saatikka kysymysten) kans vaik haluunkin aina autella ja vastailla, mukavaa jos oon voinu olla mahdollisesti avuksi edes joissain asiossa (tiedonhalu itselläni on niin 'hurja', heh), toivon että yhteistyömme Napsussa jatkuu yhtä mukavana niin sun (sori kun en nyt tiedä ketä kiittäisin kun näin anonyyminä oot...hmmmm ja mur) kuin myös kaikkien muidenkin kanssa, ootte tosi mukavaa porukkaa; huumorintajuisii (en oo saanu kenkää teiltä (vielä?), ja muutennii.... eikun jatketaan 'maailman parantamista täällä', jookosta? Kiitti vielä kerran, olen otettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 19:34

samaa mieltä Anomitään kanssa

Lisätty: 01.09.2008 - 20:59

kiitos jonin13 valitsit vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2008 - 19:46

Jonin on ihan kiva kinkku, sillä hän työskentelee lääketieteen parissa tms. ja ne on aina inhimillisiä T:kakkara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 07:27

Ihan kiva,kun kehutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 07:33

liityn mieluusti kehujien joukkoon, ahkeraa uurastajaa kannustan aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 19:02

Samoin, Joninilla on aina hyvät ja mahdollisimman auttavat vastaukset. Hyvä Jonin13! ^^