Onko mahdollista saada sukupuolitauti suuhun?

Ilman suukontaktia?

Lisätty: 15.06.2010 - 09:36

Kiitos vastanneille. Valitsen Palisanterin vastauksen koska oli asiantuntevat linkit, mutta lisäkiitos sirkkaliisalle hauskasta vastauksesta.

Avainsanat: suu sukupuolitauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 07:29

näistä linkeistä löytyy infoa:
www.hammaslaakariliitto.fi/s...it-suussa/
www.terveyskirjasto.fi/terve...i=trs00153

Kysyjän kommentti

Kiitos asiantuntevista linkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 23:42

eiköhän ne taudit jollakin konstia voi sinnekkin levitä , jos ei käytä suojaa ... paras on tietty pitää suu visuste kiinne ja polvetkin yhdes ... minul ei kyl ole minkään moista kokemusta moisista taudeista .. jotta en voi kertoa mitään omasta kokemuksesta .. tuokin vain kylmä arvaus ... sattaa olla , et meni sekin pöpelikköön ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 07:31

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:38

Ei harmainta aavistustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 14:58

Saattaa hyvinkin olla. Voihan ne taudit levitä minne tahansa kun aikansa ovat hoitamatta. Ei ole kokemuksia moisista taudeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 15:32

klamydia tietääkseni voi, onneksi ei asiasta omakohtaista komeusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 17:49

Onhan nenätippurikin niin miksi ei sitten voisi olla suussa.

Lähteet:
Google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:09

Ja minulla oli jokunen vuosi silmätulehdus, otettiin tippurikoekin.
Eipä sitä sieltä löytynyt, ilmaisesti en ollut niin läheltä mahdollista lähdetta katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 19:13

aivan saletisti jos olet suuseksissä henkilön kanssa jolla "nuppi kukkii" - näin nätisti sanottuna. en tiedä kauanko pöpöt elää suussa ( limakalvoilla jne ) mutta kandee aina olla tarkkana.

Lisätty: 09.06.2010 - 19:14

niin - kysehän on siitä mitä tuhtaa. mutta uskoisin että ärhäkkä pöpö voi siirtyä suuhun vaikka omien sormien kanssa jos ne kosketuksissa pöpön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:10

olen kuullut väitteitä että leviäisi myös suusta suuhun menetelmällä, joten olisi pikkasen katsottava ketä pussaileekin ...