Olin mielenkiintoisella iltalenkillä. Mikä paikka, missä ja mitä tähän paikkaan liittyy?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi

Lisätty: 08.06.2010 - 08:17

Katselkaa kuvia toiseen suuntaan. Ei sinne Vaskikelloihin päin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 18:27

www.pyhajarvi.fi/menu_descri...=2,3,13361

hienon luontopolun olet kulkenut ja kuvannut
mielenkiintoisen näköisiä nuo jäkäläkasvustot erilaisilla alustoilla ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista. On tuo vilkas mielikuvitus ollut lapsesta saakka ja edelleenkin näen metsässä kulkiessa kaikissa kannoissa ja kivissä monenlaisia hahmoja. Erilaiset sammalet ja jäkälät ovat todella kauniita. Arvelisin olleeni "edellisessä" elämässä metsän peikko...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 23:51

kävin katselemas noit kuvia , ja ei kyl minusta näyttänyt maisemat ihan samalta , kun taka vuosina käppäilin viipurinläänin pyhäjärvellä ja siellä pyhäkylässä .. mut noi kellot nyt kyl vaivaa .. tutun näköisiä .. miettii ja keroppa sitten missä olit .. kurkin tänne aina joutessani ... nyt on järkikulta jo untenmailla ja kohta on tääkin kroppa vaakas , niinpä hyviä öitä napsulaiset , kuhan unosille kerkeette :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:49

Entäs Emolahden suunnalla, puhdas arvaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:15

Ei harmainta aavistustakaan. Pohjoisesta jostakin varmaan kuvattu.