Mitäs Turun Myllysillalle kuuluu?Hurja huhu sen räjäyttämisestä tai rakennuksia varjelevasta hävityksestä liikkeellä?

Avainsanat: myllysillan kohtalon hetket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 22:10

Viimeks ku mää kattosi nii isoil kone hamppail ne sitä näykkisivä. Vettäki ruiskuttiva oikke urakal ettei nii paljo pölisis. Viikkoo en oo nähny mitä nyt tehrää ku ole ollu tääl mökil lintuje ja kaloje seuran. Jos nii käy ko ain Turus pruukkaa käyrä, nii piele seki mene. Ei tääl tahro onnistu oikke mikkää. Sit toi yks kohnopää valittaa ain kaikist päätösist mitä tehrä. Nytteki silla purkamisest ja uure tekemisest. Voisik te otta se kohnopää sinne teil päi. Se tekke kaupunkil nii paljo tappio.
Tervessii vaa täält Turust.

Lisätty: 08.06.2010 - 15:13

Mää kävi kauppareissul ja näi mikä ny o menos. Jokseeki puole o pinnast pois ja raura näkyvä. Lotja siin o al joho niit kappalei purottava. Taireta tehrä yht kaua ku Iisaki kirkkoo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 00:01

rauhalisesti sitä jyskytetään alla olevaan roomuun ... jot ei naapuri taloilla kaiketi ole hätiä mitiä .. itse en ole käynyt purkutöitä katsomassa , mut katselen sitä touhua paikalis tv, stä silloin kun taas sitä näyttävät ... uutisis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 07:41

täällä muutamapäivä sitten ottamani räpsy Myllysillasta :
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-36--Turku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 01:11

Piikataan piikataan, kyllä se sieltä lähtee pois.. ennemmin tai myöhemmin, enää ei ole minkään sillan näköinenkään enää.

Turkulaisena on hyvä sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:10

Eikös sitä kaavailtu johonkin Vares -elokuvaankin räjäytettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:53

anti mennä vaan - kaikki kulttuuriteot ovat tervetulleita -