Teettekö usein munavoita??Onko teillä keinoja millä saa munavoin kevyemmäsi...että ei ole niin rasvaista..kolestrolipommia..

Minulla on yksi keino..millä kevennän munavoin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 22:00

En tee mutta kokeilehan tuota:
www.lahikauppa.fi/fi/melehti.../?id=19776

Lähteet:
google

Kysyjän kommentti

Raejuustolla minäkin olen keventänyt munavoita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 22:18

En tee mutta kotona ja luhlissa karjalanpiirakan kanssa ehdoton. Ei se sellainen kolesterolipommi ole kun sitä ei lusikalla syö. Voita enkä kevytlevitteitä en leivän päällä joten nautin joskus oikeasta aidosta munavoista ilman mausteta,ehkä vähän suolaa. Nimikin kertoo että voi sen tekee maukkaaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 22:51

Kyllä raejuustolla, vähärasvaisella, voi munavoita keventää.Tulee myös hyvä maku.Voit laittaa toisena vaihtiehtona rahkaa. Kokeilemalla saa hyvän sekoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:16

En minäkään tee koskaan! munavoita,mutta voisin kuvitella mahdollisimman kevyestä kasvisrasvasta tulevan voin veroista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:31

Miksi sitä keventämään. Voi on aina voita ja luonnollisin vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:43

Teen harvoin munavoita, mutta itse pistäisin keventääkseni vähän enemmän munaa joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 16:41

En minä käytä voita, mutta Floraa tai jotain kasvismargariiniä, vaikka laitan raejuustoakin, niin saman määrän minä mätkäisen rasvaakin. Onhan se joukon jatkona se raejuusto, tiedä sitten kevennyksestä. Josku kyllästyttää kevennys ja ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 18:30

Teen, ja pidän munavoista. Nytkin on laatikko pakasteessa piirakoita. Ehkä vielä illanpäälle laitan pientä naposteltavaa. Oikeaa voita käytän, koska pidän sen mausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:29

Karjalanpiirakka ja munavoi kuuluvat eittämättä yhteen. Kevennykseen ei ole tarvetta, muuten maku kärsii. Tuota kaloripommia kun harvakseen nauttii, niin koostumusta ei tarvitse muuttaa.