Teetätkö matkailuistasi muutakin kuin kuvia!

Itse teetän aina kanvastaulun ja 2-3 mukia joka matkasta.
Emme niitä mukeja käytä mutta ovat koristeena keittiössä ja kavastaulut taas tietokoneemme kohdalla olohuoneen seinällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 18:56

blogeja matkoilta myös kirjoittelen.
30x40 valokuvasuurennoksia kehystän seinälle kotiin,
t-paitoihin kuvia, magneettikuvia jääkaapin oviin , kangaskasseihin kuvia, kavereille ja ystäville ja sukulaisille.
ym ym. kaikenlaista hauskaa voi keksiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 13:12

Minä en teetä matkailuistani muuta kuin kuvia, ellei videoita, tai päiväkirjamerkintöjä lasketa sellaiseksi. En voisi kuvitelllakkaan, että kaapissamme lojuisi kasa kippoja ja kuppeja joissa olisi matkakuviamme, tai seiniltämme löytyisi tauluja joissa näkyisi jokin matkoillamme kameralla tallentamamme otos. Sellaiset ei vain kuulu sisustusmakuumme ,eivätkä mahdu edes piiloon kaappeihimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:49

Ainoastaan digikuvat tallennan ja karsin. Matkaillessa yleen sä omatoimisuus on valttia pikkusen suunnitellen etukäteen ja loput inspiroiden. Kuvista vielä että joitain rakennuksia ja muuta mielenkiintoista ja erityisesti tilannekuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:59

Vain kuvia, ja ne laitan koneelle. Harvemmin teen enään paperiversioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 14:49

Yleensä vain kuvia. Joitakin parhaita otoksia olen vedostanut ja ne koristavat kotini portaikon seiniä.Tosin viime reissulta ostamastani kankaasta tein itse verhot, joten ovat koko ajan edelleen esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 14:51

Kerräilen kuvia digimuodossa. Sitäkin enemmän keräilen muistoja, mutta ei esineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 17:27

Kyllä joutuu matkoillakin syömään ja paskomaan. Siinäpä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:41

Ainoastaan kuvat koneelle ja siitä paperiversioksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 23:01

Olen vähentänyt kuvaamista melkoisesti.Haluaisin, että intuitioni veisi minut oikeaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:12

Kansioita koneelle,harvemmin tulee teetettyä kuviksi asti,blogia kirjoittelin yhdeltä pitkältä purjehdukselta...siinähän ne.