Mites nyt suu pannaan?

Helsingin rautatieasema ei saakaan nimekseen Helsinki C.
Nimityksiä Helsinki C ja Turku C käytetään Liikenneviraston sisäisessä kielenkäytössä.

Verkkouutiset kertoo.

Avainsanat: rautatieasema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 13:40

No ei pajon hymyilytä mikäli näin on asia siinä komitea puinut kauan turhaa asiaa kansalaisten verotuloilla.Onhan noita aakkosia D on mielestäni seuraava.No vähän hymyilyttää kuitenkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 07:37

Pienen hetken kuluttua tulivat loistavaan lopputulokseen.
Suomen kielen "kaunis" sana päärautatieasema on paikkansa ansainnut.
Onpas kauniisti yhdistetty sanat pää, rauta, tie ja asema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 07:40

Suu pannaan HYMYYN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 09:28

järki voitti, hyvä näin , hymyilyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:02

joopas joo -- onhan se hyvä ellei erinomainen juttu , jotta joku työryhmä on saanut edes tuon nimen muutoksen aikaisix ... tuosta huomaa , et töitä on paiskittu , jot hyvä niin.. :)) ( hieman naurattaa )..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:22

No sitten pannaan suu suppuun ja lakataan löpisemästä puuta heinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 12:53

Helsinki C ! Vidoinkin Helsingin päärautatieasemalle on keksitty sellainen nimi jonka nykynuoremmekin ymmärtävät! Eihän siiträ voi olla kuin iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:47

Hymyyn laitan suuni. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 17:34

En ymmärrrä koko juttua, miksi se vanha ei olisi kelvannut, kaikki muuttuu, kun tarpeeksi kauan
eletään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 20:18

No suupielet ylöspäin tiätysti. Ei kait nimi asemaakaan pahenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:52

Virastoslangi oli vuotanut julkisuuteen ja aiheuttanut turhaa hämminkiä. Parempi päärautatieasema kuin C.