Kuka Napsulaisista on hurahtanut ZUMBAAMISEEN!!!

Itse olin ja olen yltiöpäisen ihastunut!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 19:29

Näyttää ja kuullostaa mukavalta liikunnalta. Odotan syksyä, että saavat aikaan sellaisen seniorizumban.Jos vaan aika sopii, niin menen kokeilemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 18:28

Minä en ole hurahtanut, enkä sitä aiokkaan tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 19:04

Olin kerran kokeilemassa ja kun vaan aikaa löytyisi niin alkaisin käydä säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 00:38

Minä olen. Niin hurahtanut kuin ikinä voi olla. Nautin tanssista ja zumbaan täysillä koko kesän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 09:03

Tyttäreni nauttii siitä tanssista täysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:18

Pidän zumbasta ja zumbaan aina välillä vaikken ole ostanut yhdestäkään nettikaupasta ainoatakaan zumbavideota. Zumbaan eräältä kurssilta mieleen jääneiden ohjeiden mukaan. Se saa minusta riitää. Enempää en aijo zumban hyväksi rahojani tuhlata vaikka siitä pidänkin. Olen nimittäin enempi ilmaisten kuin maksullisten liikuntamuotojen kannattaja yhä näin aikuisenakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:22

Ei zumbaa eikä rumbaa sambasta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 21:01

Kyllä ne muorin zumpaamiset on sambattu jo.