Elä ei enään täällä saata kukat kuolivat eilen pois.Reipas ikiihana esittäjä.Laulusta kyse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:17

Tästä:
www.youtube.com/watch?v=Tezrra6lAqI

Lähteet:
oma tieto ja yt

Kysyjän kommentti

Aina yhtä ihana ja puhuva.Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 14:32

Merja Rantamäki - Jossain

"elä ei enää täällä saata
kukat kuolivat eilen pois
savu verhosi marjamaata
tuskin mansikoita ois
tule pois tästä ahdingosta
jossa lohtua et sä nää
ihmisaivojen ansoista
valon vangiksi jää "

Lähteet:
lirama.net/song/263789

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 00:18

Merjan tuotantoa.

Tule pois tästä maailmasta
sinä et elää täällä voi
Ne ei ymmärrä ihmislasta
jotka sekasorron loi
tule vielä on paikka jossain
missä lapsille lauletaan
olet turvassa kainalossain
niin kai toivoa saa...

Merja Rantamäki on suomalainen iskelmälaulaja. Rantamäki tunnetaan parhaiten persoonallisesta mustalaisvibraatto-äänestään sekä 1970-luvun iskelmäklassikoistaan.

Rantamäki kuuluu Toivo Kärjen löytöihin ja tuli tunnetuksi ensilevytyksestään, joka oli venäläiseen kansansävelmään pohjautuva ”Mä mistä löytäisin sen laulun”. Hänen muita menestyskappaleitaan olivat käännösiskelmät ”Jossain”, ”Veit sydämen”, ”Tyttö maalta” sekä Toivo Kärjen ja Juha Vainion yhteistyönä tekemä Syksyn Sävel 1978 -kilpailussa mukana ollut ”Sinne”. Rantamäen uran kultakautta oli 1970-luvun loppu.

Hieno kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:37

Ekaksi ajattelin Kirkan "Varrella virran", mutta Merjanhan se kappale on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 14:55

Jossain. Soi aikoinaan kyllästymiseen saakka radiossa.