Minä vuonna valittiin eka paula tyttönen kahvimainokseen.Muistatko tuota vuosilukua itse lui paikallislehdestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 13:39

Ensimmäinen Paula-tyttö valittiin vuonna 1950.

2.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA...o_1959.jpg

tuorein tapaus :

"Lahtelainen Ulla Ristkari on valittu uudeksi Paula-tytöksi. 22-vuotiaalle liiketalouden opiskelijalle kahvi tuli tutuksi jo pikkuisena, sillä hän sai ensimmäisen kahvikuppinsa jo 6-vuotissyntymäpäivänään."

www.savonsanomat.fi/viihde/v...ana/567303

(henkilökohtaisesti olen heistä tavannut kolme)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 14:44

ulla on 17 paula tyttö,,ensimmäinen paula tyttö valittiin 1950
Piirretty neitonen esiintyi Pauligin kahvipurkin kyljessä jo vuonna 1904.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 18:20

Lukenut oon, että 1950. Täyttää tänä vuonna tuo mainostapa 60-vuotta. Pikkupoikana niitä kuvia keräiltiin. Kahvipaketissa oli pahvisuoja (neliskulmainen pyöreillä kulmilla) porojen päällä Paula-tytön kuvalla varustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 20:38

Ensimmäinen suomalainen Paula-tyttö oli Sinikka Kekki, 1950. Ikää hänellä oli 18 vuotta ja yllään hänellä oli sääksmäen puku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 22:17

Paula-tyttö täytti 60v eilen paljon onnea:)
www.youtube.com/watch?v=Kq6M-vg_7hw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 07:10

Joku aika sitten pääsin kehumaan kaupassa Paula-tytölle ettei hän vanhene ollenkaan?
On yhtä nuorekas kuin silloin muistikuvieni alusta-alkaen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:16

En ollut edes suunnitteilla silloin joten en muista. Myöhemmin kyllä Paula-tyttöset tulivat tietoisuuteen.