Hyvää torstaiaamua!Mitä kuuluu Ruotsin prinssille?Prisessat ovat kyllä jatkuvasti seurannassa.

Avainsanat: ruotsin prissi philip

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 09:27

Ihan isän näköinen poika.Ajaa rallia.Isä seuraa tiiviisti mukana. Aika vähän puhuttu totta tosiaan.Tytöt on aina valokeilassa.Kuningashan ei saanut omia toiveita toteuttaa että ei vaan sattuisi mitää.Mutta nyt aikuisena kokeilee niitäkin, mitä nuorena ei saanut.

Kysyjän kommentti

Johan on framilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 09:26

Juuri oli eilen WN-lehdessä lapsen aivoitus: Ruotsalaisuuden päivä on hyvä juttu, Kuningaskin pääsee linnasta pihalle vähäksi aikaa ja huiskuttelee ihmisille niin iloisena!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 09:49

Kivaa näyttää miehellä olevan.
blogg.aftonbladet.se/hovblog...rad-karlek
Kalle Kustaa ei varsinaisesti ole yhtä iloinen poikansa puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 10:10

Prinssistä ei oikein paljon saa tietoa. Mutta on isäänsä tullut, lukihäiriöinen, eikä taida oikein olla prinssin väärtti, kun iskä joutuu puheita ja tekosia korjailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 10:13

Hiljattin oli kiva jossain lehdessä, missä prinssi talutteli muodollisesti pätevän näköistä morsianehdokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 12:59

kun on syntymälahjakseen saanut julkisuuden kirot ja rajoitetut oikeudet yksityiselämään, tilanne ei voi kovin normaali,

olosuhteisiin nähden ilmeisesti kuitenkin menee kohtuullisesti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 23:55

Taitaa heilastella Soffin kanssa.
30-vuotiaan Carl Philipin mielitietty on 25-vuotias Sofia, joka on esitellyt muotojaan muun muassa Slitz-lehdessä ja tosi-tv-sarjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:10

En ole pitkään aikaan tavannut jotta olisin voinut kysyä kuulumisia. Pitäisiköhän laittaa meiliä.