Mitä mieltä olette Israelin iskusta avuatussaattueeseen, kohdistuiko oikaan joukkoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 14:11

Ikävä juttu, en hyväksy. En hyväksy tuon maan toimintaa laisinkaan... Israel ansaitsee täydellisen kauppasaarron. Kovin tarkkoja tietoja asiasta ei ole koska olin ulkomailla kun se tapahtui ja vain pieniä hajatietoja olen ehtinyt lukea. Ruotsi pisti Israelin välittömästi kauppasaartoon.
Kaikki tapahtuu siellä " yläkerran nimissä"...huhhuh.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 12:22

Tästä asiasta ei täällä ehkä sallita kovin suoria mielipiteitä ?
Törkeä temppu, kuten yleensäkin kaikki Israelin toiminta.
Odotan, että saadaan tapahtumasta parempaa lisätietoa.
Toivottavasti tämä herättää vähän Eurooppaa.
Näin se "Jumalan valittu kansa" ? pyh, tekee mitä tahtoo.
Kyllä EU:n pitäisi irtisanoa kaikki suhteet
ja asettaa Israel täydelliseen kauppasaartoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 13:17

Kyllä Aatu oli oikealla asialla, mutta homma jäi kesken.