onko parkkipaikat niin huonosti merkityt,että pitää ajaa sisääntulo rampista ulos

melkein joka kerta kun menen kaupan parkkipaikalle joku ajaa vaikka piennarta pitkin vasta virtaan vaikka siellä on isot nuolet tiessä ja kyltit ulos

Avainsanat: merkit nuolet kyltit äly hoi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2008 - 11:44

Ikävä kyllä minullekin on vieraassa paikassa sattunut niin, että en ole ehtinyt kadussa olevia nuolia tuijottelemaan ja totuuden nimissä on sanottava että ei ne kyltitkään aina ole niin hyvin näkyvillä. Toisen kerran kun kyseiseen paikkaan tulee niin sitten jo osaa. Otetaan esim. Sellon parkkitalo Espoossa. Joka toinen väylä on yksisuuntainen, ainoa merkki on katonrajassa oleva ajokielto. Ja jos lähdet ensimmäisestä ulos-merkistä kohti ulkoilmaa saat luultavasti kiertää koko parkkitalon ennen kuin ulkoilma häämöttää. Joten suvaitsevaisuutta taas kerran sinne liikenteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2008 - 22:23

Puutteita on ilmennyt, erityisesti joidenkin hotellien P-alueilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 08:10

Tuo Arnipoppan mainitsema Sellon parkkitalo on kyllä varsinainen survival-rata vähänkin vilkkaanpana aikana. Liikkeellä on on aina eka-kertalaisia ja ajo-ohjemerkinnät vaihtelevasti tiessä, seinissä, katossa ja tolpissa. Ei kovin iso ihme että kirkkaasta auringonpaisteesta luolan hämärään pölähtänyt ekakertalainen tekee seitsemän virhettä ennenkuin saa autonsa parkkiin.

Samassa hallissa on voimassa myös oikealta tulevan etuajo-oikeus, jota harva näyttää huomioivan. Olenpa sattunut paikalle kun sisäänajorampista on ollut ulostunkijoita (yks eksynyt edellä ja viisi perässähiihtäjää, kiva varttitunnin sotku purettavaksi).

Eli kehittämisen varaa selvästi on ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 07:52

Turussa ei ole parkki-ongelmaa,viikonloppuisin vähän ruuhkaa,muta täällä päin on otetu oikein "sydämen asiaksi" rakentaa parkkiluolia ja halleja.Ne ovat hyvin merkittyjä.