Näetkö jostain asiasta herkästi 'punaista' , eli suutut kerta toisen jälkeen.

useimmilla meistä on joku tällainen juttu, minun juttuni löytyy tuolta kuvasta

rajavartija.blogspot.com/201...aista.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 20:30

Usein liikennevaloissa kun täällä ei ole pääväylälle keksitty vihreää aaltoa ja muutenkin risteykset ovat liian ahtaita ja liikennevalot melkein joka risteyksessä eli aivan liikaa, mitä muutakaan voi odottaa ajokortittomalta liikennesuunnittelijalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 20:37

Kaikenlaiset sotkut saa mun näkemään punaista ja vihreää,mutta eritoten rikotut pullot ja pahvikuoret niistä tseteistä.En ikuna usko,että suomalaisilla on NIIN hauskaa,että rikkovat pulloja kuten kreikkalaiset juhlissa lautasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 20:49

Minuä ärsyttää ja näen useamipia varivivihteita,kun kuljen rullaportaisa ja käsi kulkee nopeammin
kuin portaat siis ylemmä. Toinen asia on kun tiskaan ja kun olen lopettamassa pesun, niin pohjalla
kolisee vielä pari lusikkaa.
On astianpesukone,mutta yhden hengen taloudessa en sitä käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:33

Suututta kun puhdistaa pihapöydät ja tuolit...jo seuraavana aamuna linnun..ovat sotkeneet....paskoja joka puolella..ei muuta kun taas pesemään puhtaaksi..

Toinen asia mitä näen punaita,kun annetaan isojen koirien ulostaa ihan portin pieleen..eikä jakseta korjaa niitä pois..joka viiko saa korjailla,niitä jätöksiä..kun haluaa pitää paikat siistinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:55

Kyllä kait sekin jonkinsortin punaista on. Kun jotkut heittää tostanoin menemään kaikkia roskia luontoon.Niitä en ymmärrä miksi omaa elinympäristöä sotkea.Ei ne sinne kuulu.Toinen on viina kun ei sitä osaa käyttää.Viina on viisasten juoma.Sanotaan ja pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 23:30

Sotkusta suutun ja tulisesti, kerta toisensa jälkeen. Toinen ärsyttävä asia on se ettei liikenneympyrässä jostain syystä osata käyttää vilkkua. Odota siinä sitten tyhmänä vuoroa. Ja suutun siitäkin jos ajokortin omistaja ei osaa liikennesääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:39

tällä hetkellä näen noi pihakalusteet , terassit , autot ym koko pihassa keltasenaan ja kuinkahan monesti niitälkin on jo pesty ja puunattu, .....tämä meitin pikkuparatiisi , kun on mäntyjen kasvualueella , niin voi vain uskoa kuinka hitsisti sitä mänyn siitepölyy täällä leijuu .. ihan ärsytykseen asti .. kyl noi mahtavat katajatkin pöllyää .. sit viel vaik kuinka haravoi noit piha teitä .. niin yx myräkkä ja jo on risuja , käpy ja jos jonkin moissii roskii tiet täys , silloin kyl näkyy punaista , vaikka onkin keltaista ... yx hyvä puoli on , et tämä siitepöly kausi ei onex ole , kuin kerran vuodessa .. kyl tän kestää .. sulkee vaan silmät eikä ole kaikkea näkevinäänkään , mut nyt on mentävä peseen noit , kun tulee kaffevieraita ja aatelin heitit terassille istuttaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 14:02

Seiniin töhertelijät, jokapaikan sotkijat ja patologiset valehtelijat. Siinä on kuulkaas punaista kerrekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:30

Kun suutun näen todellakin punaista, mutta harvakseltaan onneksi.