Ihastuttaako vai vihastuttaako tämä nainen?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2167879

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 04:22

Ei ihastuta, ei vihastuta. Makunsa kullakin. Pidän taidokkaista tatuoinneista.

Kysyjän kommentti

Minulla isänmaallisena on Suomileijona oikestta käsivarressa eikä moitteita ole kuulunut päinvastoin positiivista pälauretta mutta se oli lasten idea enkä voinut jäädä toteuttamatta, mutta se riittää ei ikikinä tuollaiseksi jota ei edes tunnista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 02:15

Ei kumpaakaan.
Hänellä o perustelut tatuoinnelleen ja se hänelle suotakoon.
Itse en halua ainuttakaan tatuointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 02:42

On varmaan kamalan näköinen koska koneeni ei aukaissut linkkiä. En pidä tatuoinneista, siis isoista, enkä varsinkaan koko vartalon peittävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 06:28

oikeer´raisteli ku vilikaasin tuon flikan kuvaa.
naamavärkis asti oli kuvahaasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 06:41

Kyllä tatuointi voi kauniskin olla, mutta liika on aina liikaa. Jokaisella on oikeus tehdä halunsa mukaan. Minua ei sytytä, eikä sammuta. En laskisi tuota edes kehon kieleksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 07:35

Ällöttävän näköinen nainen, en tykkää tatuoinneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 07:57

Jokainen luokoon nahkansa mieleisekseen. Ei ihastuta, ei vihastuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:08

Ei aikauise minunkaan kone linkkiä, tämä on edelleen jumissa, mutta mielipiteenä voin sanoa, että en pidä tatuoinnesta. Hyväksyn hyvin pienen yksittäisen tatuoinnin jos se on tehty nilkkaa tai yläniskaan, vasemmalle tai oikealle. Kokovartalo tatuointi saa minut voimaan pahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:35

yököttää kaameen näkönen , mut kait nekin kuluu sit johonkin rituaaliin en tiedä ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:10

En pidä tatuoinneista, en ymmärrä miksi niitä pitää olla. Vähän voi olla mutta liika on liikaa.
Itselleni ei yhden yhtä! Tuo nainen lähinnä inhottaa... eli koko kroppa tatuoituna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:20

Kukin tyylillään mutta minun mielestäni kaunis nainen on todella pilannut ulkonäönsä ja lopullisesti vieläpä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 14:20

UGH,en tykkää.Asiakaspalvelussa en pysty( oksu-olo) katsomaan silmiin suurilla ja näkyvillä tatskoilla olevia ihmisiä,katson otsaan,mutta ne tatskat häiritsee jotenkin näkökenttässä...Eilen näin luultavasti ekan kerran naamassa tatuointeja yhdellä miespuolisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 19:49

Kylläpä oli vanhannäköinen ihminen.Luulisi tulevan syöpää.Kyllä vanhentaa tatsat.Iselläni ei ole eikä tule.Kerran näi nuorella pakarassa kauniin linnun ja sydämen .Ne oli tosi nätit ja pienet.Liika on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:22

Lähinnä kauhistuttaa hänen puolestaan. Mitäs sitten kun tuo kaikki alkaa olemaan liikaa ja niistä eroon tahtoo päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 21:40

Hyi kauhistus mikä ilmestys..kehtaa vielä nätellä noita tatuointeja..ja niitä ei poi saa,kun antaa itseesä laittaa..ja vielä naisihminen..
Miehillä linnan-kudeilla voi olla vastaavia..
Tiedän kaverin joka on todella tatuoitu nuorena..nyt häpeää..ei voi mennä edes uimahallin..ihmisen näytille..Ei ole ihan yhtä hurjan näköinen..mitä tämä nainen..mutta ei paljon puutu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:42

Kauneuskäsitteemme ovat vallan erilaiset. Tatuoinnit, jotain pientä persoonallista on ok, mutta noin kokonaisvaltainen tatuointi ei ole mun mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 23:03

painajaisia varmaan tulisi jos livenä näkisin

jos aikuinen tatskoja itselleen teettää, niin sen varmaan jotenkin osaa itselleen perustella, pieniä sellaisia jaksaa katsellakin kauhistelematta, mutta aika pian se raja tulee vastaan

yksi elävä esimerkki linkissä

valperi.blogspot.com/2010/04...ainen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:22

En pidä tatuoinneista, mutta nainen hymyilee ja on varmasti ottanut tatskat vapaasta tahdostaan joten ihastuttaa vaikka en itse tekisi samaa valintaa. Minulla tatuointeja 0 kappaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 12:39

tämäkin on riippuvaisuus siinä missä uskonto,viina,tupakka ym. serkkuni sai noista kosmeettisen myrkyksen,että kantsii laittaa nahka täyteen tatskoja