Miten sinä lepuutat kaupunkikierroksella väsyneitä kinttujasi ?

Itse istahdan terassille, mutta voi sen tehdä näinkin ....

www.napsu.fi/matkailu/matkak...08--Trogir

Avainsanat: väsyneiden jalkojen lepuutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 22:42

Heh, heh...en ihan noin koiramaisesti. Terassille suunnistan itsekin ja lepopirtelö riippuu siitä olenko kuljettaja vai se pelkäävä osapuoli. On sen verta pitkä matka kaupunkiin, mutta jos yöpyy siellä niin sitten ei ole väliä, juu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 22:50

jonnekin pehmiskippon luokse ...siinä samalla pehmiksestä ja vilinästä nautiskelisin ja istualtaan mielluummin.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:58

Puiston tai katujen välissä olevalle penkille istahdan ja rentoitun jalat suorana tai nilkkoja pyöritellen katsellen ympärillä tapahtuvia asioita nautiskellen tilanteesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:12

Puistosta äkkiä penkki tai joku muu ihana paikka, missä silmä lepää.Taasen jaksaa hyvin.Tietysti voimistella pitää nostamalla jalat olalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:25

Pysty baarin jakkaralla ellei ole haitta mukana = auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 01:20

Minäkin oikaisen näin mukavasti kun kuvan sesse, mutta emäntäni etsii lähimmän terassin tai penkin joka sattuu näköetäisyydelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:46

Istahdan varjoisaan paikkaan penkille tai muulle alustalle. Jos mahdollista, niin riisun kengät pois ja pyörittelen nilkkojani ja kipristelen varpaitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:04

Minä olen se rollari-kiilaaja ja siinä on minulla istuinta. ei katso paikkaa, ekä penkkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:13

Istahtamalla johonkiin sopivaan kahvilaan. Kesäaikana valikoima suurempi, voi hetken viivähtää jopa Cafe Esplanadissa, Espan varrella. Näin Suomessa ja ulkomailla vain paikat vaihtuvat erinimisiksi mutta kahviloihin sielläkin tulee pistäydyttyä.
Ensi viikolla on kahvilaistumista tarjolla joka päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:22

Puistonpenkit ja pienet kahvilat ovat parhaita silloin, kun kinttuja alkaa kaupungilla väsyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 17:05

Onneksi löytyy puistoja ja nurtseja,mikäs sinne on pötköttämään pistää ja koivet kohti kattoa B-)
tai kiva terde päivänvarjon alle mars!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:16

Vautsi, eipä ole tullut mieleen tuollainen asento. Siinä selkäkin vetryy samalla. Pitänee kokeilla ensi kerralla kun kävely kaupungilla alkaa väsyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:15

Silloin pitää istahtaa terasille..tai lähinnnä olevalle penkille..heitän santien kengät jalastani..ja alan voimitetumaan nilkkojani..pyörittelemällä niitä,ja jos sattu olemaan ranta lähellä..lähden veteen kävelemään..mikä virkistää ihan kivasti..jalkoja ja koko olemusta..
Pitää varmaan ottaa koirasta oppia...ja venyttää koko vartlo sopivassa paikassa..tosi hyvää venytystä..