Ketkä kaikki kukkuvat valveilla? Alkuiltahan tosin vasta on?

Lisätty: 27.05.2010 - 21:58

Mie tässä toisella kädellä töitä teen yön ja huomenna saan huokaista ettei tarvitse kuukauteen työpaikelle ramuta. HUHhuijaa...iso onnellinen huokaus. Fiilikset ja hiilikset ovat sen mukaiset, mutta vielä en osaa ennustaa kuinka kiireinen tai vaikea yö on edessä. Nyt ei kuulkaa masenna mökötykset eikä mitkään muutkaan vaan olen hyvin vahvoilla, kerrankin. Risukasa on pienehkö...joten kyllä aurinko paistaa...

Avainsanat: ilta torstai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 22:39

Kuvitan tässä yhtä juttua ilmeisesti koko yön, aina välillä pidän pikku pausseja ja käyn vilkaisemassa kuinka kauan täällä kukkujia riittää ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 21:37

Ilmoittaudun kukkujiin, vaan en nukkujiin. Napsutellaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:44

Viel 10 min silmät auki, sitten tutumaan, aamuyöstä viiden maissa kun töihin pitää herätä, kahvit keitellä, kissat ruokkia ja laittaa ittensä ihmisten ilmoille kuntoon;), naaattikaahan napsust ja napsuttelust ja olkaahan sit kans kiltisti työ kaikki kukkujat:D
p.s. aamusella sit kyl luen kaikki yöllä ilmestyneet "julkasut"...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:48

helposti menee vielä kuusi tuntia ennenkuin uinahdan, eli kukutaan täälläkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:51

täällä kukutaan parituntii ...ainaskin....vaik hiukka jo silmii väskättää....muut hiukkasen vaan... :)

Lisätty: 27.05.2010 - 23:03

nyt sit toivottelenkin sinulle oikein aurinkoisia ja ratkiriemukkaita lomapäiviä .. elä jokainen hetki kuin se ois viimeisesi niistä jokaisesta minuutista nauttien .. sinä juuri olet lomasi ansainnut joot oikke hyvää ja leppoisaa kesälomaa napsu ystäväin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:41

Kyllä noita on vierähtänyt aivan huomaamatta. Saas nähä kuin ensiyön käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:49

Nyt menen nukkumaan.Leppoisaa yötä sinne töihin ja hyvää luannikasta lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:27

Ymmärrän tuon tarmokkuutesi.Kyllä on suuri rasite hetken pois, kun ei ole työ kiireitä painamassa.On toisellaiset touhut.Sehän vasta piristääkin.Voi tehdä mitä vaan ja vapaa kun taivaan lintunen.Pullat tuoksuu tänne asti. Olet oikein elämän iloa hersyvä immeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:53

Minä lukeudun noihin kukkujiin. Kaunista loman alkua sinulle. Ilman rupeavat pikku hiljaa lämpenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:13

Minäkin kyllä kuulin illan puurtajiin, mutta nyt kurkkaan aamulla, nyt siitä syystä, että
minulla on dana yhteyden kanssa ongelmia, napsuun joskus pääsen, postiin yöllä ja muualle ei oikestaan millään. Tukiasemaa korjattu jo niiden puheuden mukaan 5 päivää.No eo se vielä ole korjaantunut vihreää näyttää edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:15

En kerennyt täällä olemaan olin saunassa.joskus muutakin tekemistä kuin täällä olemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:12

Hereillä vielä tuohon aikaan, mutta ihan toiset metkut mielessä kuin napsuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:33

Heippa olin jo silloin sulkenut kokeen..mutta en ihan vielä nukkunut....
En viitsinyt kukkoa,kun oli ensimmäinen työpäivä loman jälkeen..
Sinulle Mariaana oikein hyvää lomaa...olet varmaan loman tarpeessa..
Tiedän senverran työstäsi,että ei pääse aina helpolla..ja suuri vastuu,kun on töissä....ja ennekaikkea nämä yövurot ovat rankkoja..ja suuri vastuu vahusten voinnista..ja huolenpidosta,että kaikki menee hyvin..
Olet varmaan todella ihana työssäsi..sinua kunnioitetaan..ja varmalla arvostetaan..
Olet todella herttaisen tuntuinen ihminen..voimia jaksamiseen...teet todella arvokasta työtä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 23:32

Kukkuu,kukkuu,katselin hauskan leffan ykköseltä ja nyt tarkoitus ladata kuvia tietsikalle eli ellei nahka vallan painu simmun päälle,kukun minäkin.