Hullaannutko kesästä? Vai olenko ainoa.

Avainsanat: kesä hulluus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 20:53

No olen hullaantunut, ja yhä uudestaan hullantunut, tulevasta kesästä, ensimmäinen maaaiskesä
27 vuoteen. Olen kuin keväinen vasikka, ensimmäistä kertaa laitumelle laskeettuna ja toisaalta se
Anttila, joka tanssahtaa yöpaidaassaan nurmella. Innokkaana odotan koko kesää, malttamattona,kuin pieni lapsi. Huomaan, että olen luonnon paimen ja samalla osa luontoa.
Maapallohan on meillä, kaikkine kauneuksineen. Minun ei tarvitse enään tänä kesänä olla tehokas,
ei rynnätä paikasta toiseen, ja olla aikaansaapa. Oikeastaan nautin siitä, mitä luontoäiti tarjoaa.
Voimpa olla se nuori kesämorsian, joka malttamattomana odottaa sulhastaan.
Minä kuitenkin kesän riemuja, makkaran paitoa, mato-ongella oloa,hyttysiä ja lastelapsieni
saapumista kesälomilleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:21

No jo tokkiinsa varsinkin kun on valoisaa ja aurinko kruunaisi kokonaisuuden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:41

jeps , mut karmee kokemus alkoi nyt , kun olin tuolla puutarhassani niin kakki inisevät ystäväni eli hyttyset tuli kimppuuni .. nyt taas muistin mitkä olivat ne kesän varjopuolet ja nuo hyttysetkin ovat vain saunapallin kokisia .. jot tulin suosiolla sisälle jatketaan , kuhan aurinko paistaa ja sää on pilvetön, nyt pient kesän tihkuu .. joot inisiöille tulee riemukkaat oltavat tällä säällä ...ja jos joku tuonne ulos vaikka eksyis t-paitasillaan.. niin ..huii :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:44

Minä hullaannun juuri tästä alkukesästä, kun luonto on ihanan raikkaanvihreää, valoa riittää ja varsinainen kesä ja kesäloma vasta edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 18:33

En ollenkaan...Olen yksi niistä vähemmistökansalaisista,jotka vois elää ilman kesää....törmäsin meidän kauppahallissa myyjään joka oli kanssani prikulleen samaan mieltä....muta nauttikaa te kesästä jotka siitä hullaannutte :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 18:58

No jos en varsinaisesti hullaannu, niin ainakin voin tavallistakin paremmin jo siitäkin syystä että päikkärit voi ottaa pihalla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:40

Kyyllä, kyllä, kyllä!! Jos todellakin myöntää olevansa hieman hullu kesästä (kuten muustakin), niin myöntyminen on kuitenkin ensimmäinen parantumisen merkki. Eiköhän me kaikki siitä selvitä ainakin jollakin tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:49

Hullaannun tiettyyn pisteeseen saakka ja kirmaan yöpaidassani Anttilan sekä Onnelan kulmilla. Joskus lyön varpaani kiveen tai pääni savolaiseen mäntyyn ja siihen loppuu aina se hullutus. Olen kesäihminen, kerta kaikkiaan sielun sopukoita myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:39

Kesä on se jota aina kaipaan. Mutta myös muita vuodenaikojakin.En voisi kuvitella asuvani jossain muualla kuin suomessa.Se on niin penteleen lyhyt. Mutta sitäkin ihanampi.Sisällä sielussani tunnen hyvyyden ilmoista.Näen ,koen ja haistan sieraimissa niiden tuokuja.Etenkin nyt on ne parhaat tuoksut ulkona.Suomen luonto on puhdasta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:52

Hullaannun kesän ja etenkin tämän alkukesän tuoksuista ja metsän vihreyden eri sävyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:08

En hullaannu mutta hulluunnun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 23:12

Et taida olla ainoa...Tämä kesä on saanut minut hullantumaan..katsotaan onko vaan kesä tätä hullaantumista..se oli kun oli lomakin,ja auringonsäteet polttivat ..kokonaan minut..kesää on vielä jäljellä..ja aurinko sydämmessä..
Iloisesti on kesä alkanut..