Kuinka päästä töihin / avustamaan keikoille?

En tarkoita tällä festivaaleja, koska niihin on yleensä omat hakulomakkeet, mutta esim. Hartwall Areenalla ja Jäähallilla järjestettäviin konsertteihin tai yleensäkin ''suurempiin'' konsertteihin? Keneen / minne kannattaisi olla yhteydessä?

Avainsanat: konsertti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 14:34

Voit soitella vaikka tapahtuman järjestäjille joiden puh.nro tai sp.on hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.Roudareita tarvitaan aina vaikkakin se menee yleensä "puskaradion"kautta.Jos käyt esim.järjestysmieskurssin ja saat paperit niin aina löytyy duunia.Itse olin aikoinaan paljon roudaamassa ja järkkärinä.Ei sillä rikastu mutta ne on upeita kokemuksia joita niistä saa ja kiva muistella vaikka kiikkustuolissa:"Kuin kulkukoirat maata kierrettiin" ja miten Antin=Irwin kanssa lavajärvellä dokattiin Riitan pitäessä pöydän koreana...;-)

Lähteet:
Fazer musiikki ja baana...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 14:47

Tertsi jo kertoikin, ota yhteyttä tapahtuman järjestäjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 16:37

Eastway on yksi suurimmista suomalaisista konserttijärjestäjistä. He palkkaavat myös tilapäistä apua:
Eastway currently employs 70 -100 people monthly.
There is always need for skilled professionals and keen apprentices for temporary and permanent work.
If you are interested, please contact:
[email protected]

Siis ottavat töihin ammattilaisia ja myös oppimaan halukkaita. Laita rohkeasti mailia sinnepäin.

Lähteet:
www.eastway.fi/in_english/ty...aikat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:14

Tapahtumien järkkääjiin.Soitella ottaa selvää kaikkialta.Rohkea rokan syö.Niin sitä ennenkin tehtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:59

Sama vastaus kuin edelliseenkin kyssäriin.