Mitäpä veikkaatte. Purkautuuko Islannissa pian se Katla?

Lisätty: 27.05.2010 - 07:01

Katla on siis se toinen tulivuori, ei se joka jo aiheutti harmia.

Avainsanat: tulivuori purkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 08:15

Mitä todenäköisemmin purkautuu. Sitä en missään tapauksessa toivo. Se on isompi tulivuori mitä aikaisempi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 06:57

rauhalliselta näyttää tuo Eyjafjallajökull.
eldgos.mila.is/english/eyjaf...volsvelli/
eldgos.mila.is/english/eyjaf...olfsfelli/

toivottavasti ei purkaudu, voisi tulla vielä isompi katastrofi.

Lisätty: 27.05.2010 - 07:36

siis tarkoitin että toivottavasti ei purkaudu se Katla , mutta laitoin tuosta Eyjafjallajökull´lista linkit.
Katlalle webbikameran löysin:
www.123-cam.com/live-webcam.....is/katla.
Brittien mukaan Katla kyllä voi hyvinkin pian purkautua, ja tulee isommat vahingot esim. lentoliikenteelle.

Lisätty: 27.05.2010 - 09:56

www.ruv.is/katla/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:23

Islannissa on useita tulivuoria, suurin ja mahtavin on Hekla. Ei oikein innosta veikkaamaan mutta asiantuntijat ovat jo pitempään sanoneet että purkauksia tulee lisää.
Suuret vahingot tulee islantilaisille, kuten jo edellisestäkin, monelta menee elinkeino. Vaikuttaa laajalti elinkeinoelämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:46

kurjaa jos niin tapahtuu .. ja kovasti nuo viisaat oppineet ovat ennustaneet et tuho ois monin kertainen ... se jää sit nähtäväksi .. jospa se rauhoittuis ja pelko ois turhaa ....toivotaan , et ei alkais laavaa lietsoon tuo tulivuorikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:52

Ensimmäisen jälkeen tulee toinen. Toivottavasti ei lähiaikoina, mutta tulossa on kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:54

niihän sitä veikkaillaan, saas nähdä millainen härdelli siitä syntyy

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...05/1132295

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:00

En veikkaa mitään, luen hyvin tarkkaan Isoa Kirjaa, jossa kaikki on ennustettu ja laitettu paikoilleen,
jos ihminen viisaudessaan niitä tutkisi, niin mikä on ihminen, että Jumala häntä muistaa.
Jobin kirja on nyt hyvin ajankohtainen kirja minulle. Toivon, että näkökannastani, ei väännetä kättä, vaan "kilpailemme toinen toisemme kunnioittamisessa".
Kun mielipidettä kysyttiin , vastasin vain kannanottoni ja oman mielipiteeni.

Tarkistin vain, etten ollut vastaamassa henkilön kysymykseen, joka on vastaukseni kieltänyt.
Toivottavasti ei tule kieltoja enempää nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:32

Veikkaan, että purkautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:02

En uskalla arvuuttaa, mutta elän toivossa ettei purkaantuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:56

Aika aktiivista toimintaa on Islannin kuoren alla. Tämä voi olla vasta alkunylkyä. Toivottavasti olen taas väärässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 18:23

Tutkimattomat ovat tulivuoren ajatukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:46

Saattaa purkautua, tai sitten ei.