Joko tupakointi alkaa näin varhain ?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2166181

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 01:08

tosi sairasta,

vanhemmat eivät voi olla täysissä järjissään

Kysyjän kommentti

Näin se menee kuten mainitsit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 01:09

Kyllä on lapsiparkaa siunattu esimerkillisillä vanhemmilla. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 05:06

No nyt on maailman kirjat sekaisin, ei oo vanhemmat ajan tasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 06:09

Todella kauheaa sitä lasta kohtaan, minä pidän tuota lapsen pahoinpitelynä, pois pitäisi ottaa tämä lapsi vanhemmiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 06:33

Hyvänen aika. On siinä vanhemmat. Vievät lapsensa ennenaikaiseen hautaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:47

Vetää niin paljon kaasua keuhkoon, että taitaa muuttua ilmapalloksi. Typerämpiä juttuja mitä olen lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 09:06

jotenkin ajattelin , et tuo video on manibuloitu vai mikä tuo sana ny olikaan.. en kyl millään jaksa uskoa , et ois tottakaan , mut muistan yhden dokkarin tv, stä jossa oli apina ja tuli tosi pahalle päälle alkoi oikein riehumaan , jos ei saanut kessua .. niiin voi tuokin olla totta .. toivottavasti ei olis kuitenkaan , kun ei noin pieni osaa itse päättää , eikä vaaroista tiedä mitään , eipä aivottomat vanhemmatkaan , jos antavat kessua noin pienelle hyi hitsi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 09:13

Lapsella ihan varmasti vähän vinksahtaneet, julkisuuden kipeät vanhemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:15

Voi kauheeta mikä juttu.En ikinä antas mitään tuommoista omalle lapselleni.Vanhemmat eivät kyllä ymmärrä tai välitä mitään mitä tupakka lapselle aiheuttaa. En ole ikinä arvostanut mitään jotain noin tyhmää juttua lehdessä. ENKÄ MINÄ MILLÄÄN SAA PÄÄHÄNI ETTÄ MIKSI PITÄÄ NÄIN TEHDÄ OMALLE LAPSELLEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:36

Kyllä nyt saisivat antaa vanhemmille koivuniemen herraa. Eivätkö he ajattele mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:55

Jessus, ei taida olla vanhemmilla pullat uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:42

Hyvin mennyt opetus perille.Tiesipä mitenpäin laittaa tupakki suuhu. Kait se on joskus tuikannut sen palavan päänkin suuhun.Muistaa ainakin miten päin pitää laittaa.Sanotaan lapsi oppii kaikkein eniten ja parhaiten tonne 5.v aaksi asti ,sitten vauhti hidastuu.Mutta tämä pikkumies oli jo mestari alallaan.Eipä ole vielä suomesta tämmöistä nähty.Täällä ollaan pidättyväisiä.Antaahan ne niille kaljaakin tuttipullosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:43

Todella ajattelemattomat vanhemmat. Voi lapsi ressu, tuolla kiskomisella ei kauaa kenties sauhuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:22

En voi uskoa tälläistä.Enkä tahdo uskoa!