Tietääkö joku mistä löytyisi valmis säänkestävä kaappi pihamaalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 13:43

Minä lampsisin Ikeaan. Katalogin mukaan sieltä löytyy sellainen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 18:49

itse ostin tuohon kesäkeittiöön kaapiksi astioille ym tavaroille bilteemasta sellainen korkean kaapin ja oli kokonaan muovia , en pidä sitä siinä talvella kylläkään siellä ulkosalla , mutta kylläkin kesällä , eikä tavarat ole kastuneet , mutta se on kyl katoksen alla tai räystään , ei siis ihan sateessa taivasalla kylläkään....mut uskoisin sen sateetkin kestävän , kun on muovia ja kovaa sellaista ...

Lisätty: 26.05.2010 - 20:31

juu just tuolaisen kun on linkki tuolla puttella ... sellaisen ostin ja on hyvä kyllä ainakin minun tarkoitukseeni astoille ym ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 19:46

Monet huonekalukaupat myyvät ulos tarkoitettuja kaappeja samalla osastolla kuin puutarhakalusteitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 20:28

ciby tarkoittaa ehkä tätä: SÄILYTYSKAAPPI 29,29 €
Vahvaa ja iskunkestävää polypropeenia. Ovet ja irrotettavat hyllytasot.
Leveys: 68 cm. Syvyys: 38 cm. Toimitetaan osina.
Kaappi, jossa 2 irrallista hyllytasoa. Korkeus: 92 cm. Paino: 7,5 kg.
www.biltema.fi/osteri/osteri...yhmaid=108

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:50

Olisikohan Biltemassa tai Ikeassa?