Mitkä ovat kesän kauneinmmat puut ja pensaat? mitä sinun pihassasi kasvaa vai onko puita lainkaan?

Avainsanat: kauneimmat puut ja pensaat kesällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 10:15

Eniten tykkään valkoisesta syreenistä, joita mökillämme on runsaasti. Omalla pihalla kukkii nyt vasta istutettu omenapuu ja se on todella kaunis. Myös loistojasmike on kaunis, sellainenkin löytyy omasta pihasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 09:57

Vanhat pihlajat ovar kaunistuksena parvekkeeni ikkunan takana ja ovat juuri nupuillaan.
Tuomi kukkii jo täyttä päivää .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:16

Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita kukkiessaan tai syysväreissä. Pihlajat, kirsikka-luumupuu, pilvikirsikkapuu ja riippahernepuu, joka muuten juuri kukkii keltaisin kukin vaikka on aika pieni vielä.
Omenapuut upeita tietysti, kunhan kukat aukeavat...ehkä viikon päästä. niin ja vielä koiranheisipuu joka on kylläkin enempi pensaan muotoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:18

meillä on kasvanut sinikataja 25 vuotta pihan nurkassa,
tosi kaunis, mutta taisi tulla tiensä päähän,
neulaset menivät ihan ruskeiksi, tauti vai mikä, sitä nyt tutkitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:18

Minusta koivut ovat kauniita, ja pensaista tykkään jasmikkeesta ja jotkut angervotkin ovat kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 12:07

Kauniita kaikki omalla tavallaan, ei niitä pysty kauneuslärjestykseen laittamaan. Kerrostalomme suurella pihalla on isoja vanhoja koivuja sekä lehmuksia. On entinen puutaloalueen tontti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 12:13

Tällähetkellä tuomipihlaja.Hetken odotuksen jälkeen juhannusruusut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 12:57

Keittiön ikkunan vieressä on kaksi hoikkaa pihlajaa, joissa pienet lehdenalut. , Keskipihalla kolme koivua seisovat vielä lehdettöminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:00

nyt ihailen noita kahta mini omenapuuta , kun ovat juuri kukassa sekä tuo koriste kirsikkapuu aivan ihanat kukat .. en henno oksaakaan taitta siitä kirsikkapuusta , jotta saisin maljakkoon tänne sisälle vaan ihailen sitä vain terasilta .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:20

Koivut ovat tosi suuri..Oraphilaja-aita kesän harmi,kun leikattava..sitä on noin 300 metriä..tyttären poika lupasi tulla leikkaamaan,kun alkaa kesälomä kesäkuussa..
Voihan kun muistaisi mitä kaikkea pihalla kasvaa...
Sireenit ainakin ihan tosi kukassa ..valkoinen ja sinen..eli suomen lipun värit..
Tuijia on 3 kappaletta..mitkä istutimme 3v. takaperin..
Terijoen-salava kukoistaa ihanasti..sekin vasta muutaman vuoden vanha..
Suuri kivikko-ryhmä..missä loistaa parhaillaan Ihanasti kukkivat alppiruusut..
Omenapuut ihan täynnä kukkia..ja luumupuut...myös marjapensaat..
Onhan noita juhannus-ruusuja myös...niistä saan ikuisen synttäri-lahjan..jos ei kukaa tuo kukkasia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:42

Koivut ,männyt,kuuset .Meidän pihassa kymmenkunta koivua ,ympärysmitta alhaalta 2.90m ovat komioita.Niissä linnustot ja oravat viihtyy.35 vuotta vanhat omakasvattamat tuijat.Lisää on nuoria kasvamassa.Meillä oli oikein iso pihlaja se kuoli vanhuuttaan.Kahtenavuonna ei tullut lehtiä ollenkaan sit kaadioimme sen.Se kukki aina kauniisti.Nyt on nuoria yksilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:21

Kaikki pensaat ja puut ovat omalla tavallaan kauniita. Pihassani on enimmäkseen kuusia ja koivuja, niitä ikkunastani näkyy. Pensaitakin on, mutten muista niiden nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:52

Syreeni on kaunein puu. Juhannusruusu on kaunein pensas. Molempia löytyy. Nuppusillaan kummatkin.