Kuulitko mitä kiharapäät teki Salossa 16v tytölle?Mikä olisi mielestäsi oikea rangaistus tekijöille?Jos nyt kiinni edes saadaan?

Mustat miehet oli sitoneet tytön erittäin kylmään jokeen,että "se" ym. dna häviäisi.En viitsi sanoa mikä olisi oikea rangaistus mielestäni noille elukoille.Max. rangaistus 4 v.ja siitäkin selviävät puolella jos ei ennen ole istuneet suomen hotelleissa....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 14:53

jospa vähän vanhanajan kuritusta saunan takana. ja sitten takasi sinne mistä on tullutkin.

Kysyjän kommentti

Kuulin,että tytön sukulaiset oli pyytäneet"kouluttamaan"tyttöä kun oli väärään poikaan ihastunut....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.05.2010 - 15:25

Luin juuri sen artikkelin. Mikähän oli miesten tarkoitus, ilmeisesti olisivat raiskanneet tytön, mutta jokin meni pieleen. Onneksi tyttö selvisi ja nämä maahamme otetut huono-osaiset saadaan kiinni ja pääsevät lämpöiseen yhteiseen kivaan paikkaan missä varsinkin suomen kansalaisista koostuva porukka ottaisi heidän ystävällisesti ja opettavaisesti vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 16:00

Hirviöitä, sanon minä. Näitä vaan paapotaan ja hyysätään Suomeen lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 16:05

Olis kirveellä töitä. Elimet pois ja linnaan pitemmäksi ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 16:54

Kovat tuomiot. näistä tuomioiden vähyydestähän on kirjoitettu napsussakin jonkinverran.
En ole lukenut kuin otsikon vain, joten en puutu sen enempää.
Mutta, mutta kirveskö se sitten olisi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 17:17

no meillä kun tuo lynkkaus ei oikein kuulu perinteisiin niin voitais varmaan pistää pallit pölkylle ja vähän rusikoida, sittenhän pojat toivuttaan saisivat vielä hommiakin eunukkeina jossain muualla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 17:42

Munat pois ja linnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:42

Toivon että saavat osansa jos vankilaan joutuuvat.Suomen vangit heitä siellä vapaa ajalla väh'än ojentelisi.Kyllä ne tänne kelpaavat ja annetaan rahaakin heille.Mitä kaikkia tuleekaan.Ovat eri aaltopituuksilla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:50

Näitähän hyysätään meidän maassa paremmin kuin omia. En sen enempää kommentoi, koska edellä olevat kirjoitti jo kaiken jota minäkin olisin halunnut sanoa. Samaa mieltä muiden kanssa.