Löytökissalla 7 sentin naula keskellä otsaa.Kuka voi tehdä tämmöistä eläimelle?Onneksi kissa ihmeen kaupalla pelastui.Onhan nillä

9 henkeä. ilta -sanomista tämän luin itku silmässä.

Avainsanat: löytökissalla 7 sentin naula otsassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 10:09

hyi kauhia .. en uskalla sitä juttua edes lukea ...jos tuon on ihminen tehnyt .. niin se ihmisen kuvatus pitää laittaa kyl keskelle toria kivitettäväksi tai naulattavaksi täs tapaukses .. miksi ihmees pitää tehdä kiusaa viattomille eläin kappaleille.. en lainkaan ymmärrä :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 10:16

sairasta touhua tuollainen. ei ole täysillä matkassa se henkilö.

tässä läheisen koulun alla asustellut kissa on onneksi löytänyt sijaiskodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2010 - 11:19

Törkeää eläinrääkkäystä. Toivottavasti tekijä saadaan kiinni ja naula hänellekin sinne jalkoväliin, sillä oletan vahvasti tekijän olevan miespuolisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 11:52

Ida lataa täyslaidallisen tekstiä, kaipa se miespuoisen uroteko on ollut.
Hirvittävää, ihan puistattaa ajatus. Vain ihminen voi olla peto.
Toivottavasti kissa on saanut hyvän hoitokodin tai onko sitten retkillään
saanut naulan päähän ja palannut kotiin. Hyi, Hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 12:32

Ihan hirvittäviä tekoja, tämän päivän elämästä.Elämme sivistys valtiossa jossa kaikkien pitäisi ymmärtää kärsimys.Tulee mieleen millainen on tuo ihminen joka voi tehdä puolustuskyvyttömälle eläimelle kidutusta.Ihmisessä on se hyvä että pahahenki.Tässä se pahahenki saa omaa tyydytystään toisen kärsimyksestä.Eivät kuullu vapauteen tuollaiset tekijät. Pitäisi ehdottomasti saada tekijä vastuuseen teosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 14:04

Törkeää eläinrääkkäystä, puolustamattomalle eläimelle ei saa näin tehdä eikä kenellekään. Ikuinen eläimenpito kielto tekijälle. Voi kisuli raasu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 14:18

EI helvetti kun tapaisin tekijän niin löisin kuuden tuuman rautanaulan sen päähän ja kysyisin tuntuuko kivalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 18:11

Kaikenlaisia raakalaisia sitä vapaalla jalalla liikkuukin. Kissaparka, mitä onkaan saanut kärsiä, nyyh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 22:44

Kauheeta,en halua edes lukea näitä juttuja ja sitten snaotaan,että ihminen on susi toisiaan kohtaan...ei muuta kuin pahimmanlainen kiduttajaraakalainen.Naulapääksi pitäisi joutua itse tämmösen tyypin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 17:30

Karmea juttu. Tuli muistot mieleen. Aikoinaan koirani ilmoitti minulle, että tien reunalla on jotakin merkillistä.Ja oli myös. Joku tolvana ihmispeto oli nakannut hakatun kissan muovikassissa tien penkalle. Varmaan jonkun hölmöläisen kesäkissa. Kissa oli tosi surkeassa kunnossa, mutta ei ollut vielä kuollut. Vein sen tietenkin kotiini ja sitten eläinlääkärille pikaisesti. Lääkäri tutki kissaa ja oli sitä mieltä ,että sen pää oli lyöty johonkin. Kissa sai kipulääkettä , kaikki rokotukset, antibioottikuurin ja lääkäri ompeli paljon, paljon tikkejä.
Kissapoika pelastui. Annoimme sille kodin. Hurmaava olento. Kehräsi sylissä iltaisin ja nukkui pään takana tyynyllä.Olivat koiran kanssa hyvät ystävät.
En koskaan ymmärrä, miten joku voi olla niin raaka elävää olentoa kohtaan, että naulan lyö päähän. Laittaisin linnaan ja antaisin suuret sakot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 20:49

Hirveää miten ihminen voi tehdä tuollaista luontokappaleelle!