George Dalaras

Oliko joku sunnuntaina 23.05 konsertissa? jos, mitä piditte?

Lisätty: 25.05.2010 - 10:02

Ei todellakaan tarvinnut kuulosuojaimia, mutta sitähän suositellaan kaikkiin konsertteihin. Meidän paikat oli rivillä 8.
On Mikis Theodorakisin "oppilas" myös.

Lisätty: 25.05.2010 - 13:52

Konsertti oli hieno, yleisö eli mukana, itsekin taputin tahtia lähes koko ajan (äänettömästi) joitain hiljaisia kappaleita lukuunottamatta. Mukana oli sekä uudempia että vanhempia Dalarasin kappaleita.

Avainsanat: megatähti maailman tähti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 09:24

Minulle aika tuntematon megatähti.
Vietin viikonlopun mökin rauhassa, ilman konserttiin suositeltuja kuulosuojaimia. Konsertti oli loppuunmyyty ilman minuakin.

" George Dalaras -biografia

Löydä esiintyjän George Dalaras biografiatiedot ja historia Live Nationin sivustosta

George Dalaras on Kreikan rakastetuin muusikko, joka tunnetaan kotimaansa ulkopuolella kiihkeänä kreikkalaisen kulttuurin lähettiläänä.

Dalaras on pitkällä muusikonurallaan tuonut hyvin pitkistä ja maineikkaista perinteistä lähtevän kreikkalaisen kansanmusiikin nykypäivään, 60-luvulla Dalaras alkoi esittää blues-sävytteistä folkiaan genrelle hyvin epätyypillisissä ympäristöissä kuten hämyisillä klubeilla.

YK:n hyväntahdon lähettilääksi vuonna 2006 nimitetyn Dalarasin maine alkoi levitä maailmalle 1980-luvulla ja hän on siitä saakka hurmannut maailman suurimmat ja merkittävimmät konserttiareenat karismaattisella äänellään. Dalaras esiintyy kreikaksi, mutta tunteikkaat tulkinnat ja syvältä kumpuava ääni eivät aina kaipaa yhteistä kieltä yleisön kanssa.

Dalaras on pitkällä urallaan työskennellyt kaikkien Kreikan merkittävimpien muusikoiden ja tuottajien kanssa sekä jakanut lukuisia esiintymislavoja kansainvälisten huippunimien kuten Bruce Springsteenin ja Jethro Tullin kanssa. "

Lähteet:
live nation

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 08:49

Kreikan suosituin laulaja, ollut 23.5.2010 Finlandia talolla.
Enpä ollut, on liian kaukana ja ei ole musiikki minun makuuni.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2010 - 08:53

En ole kuullut moisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 13:49

George Dalaras konsertoi viime sunnuntaina 23.5.2010 Finlandia-talolla.

Juuri 60 vuotta täyttänyt George Dalaras on Kreikan rakastetuin muusikko, joka tunnetaan kotimaansa ulkopuolella kiihkeänä kreikkalaisen kulttuurin lähettiläänä. Dalaras on pitkällä muusikonurallaan tuonut maineikkaista perinteistä lähtevän kreikkalaisen kansanmusiikin nykypäivään, 60-luvulla Dalaras alkoi esittää blues-sävytteistä folkiaan genrelle hyvin epätyypillisissä ympäristöissä kuten hämyisillä klubeilla.

En ollut konserttia kuulemassa, mutta on varmaan ollut antoisa tapahtuma.