Kävelettekö kesäisin avojaloin...eli ilman minkäänlaisi kenkiä???

Minusta on ihana kävellä omalla pihalla avojaloin...ei sepalistäkään ole haittaa,kun jalkapohjat tottuu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 20:47

Kyllä kuljen omalla pihamaalla avojaloin. Aamulla on mukava kipaista postilaatikolle paljain varpain. Alkukesästä kävely on hyvinkin varovaista, mutta loppukesästä ei enää pienet kivet ja muut tunnu missään.

Kysyjän kommentti

Sama täällä..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 20:54

terveellistähän se on avojaloin tepastella,
olen tänä kesänä jo tuossa pihalla avojaloin kuleksinut.
metsälenkille sentään sandaalit laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 20:54

Ennen menin jatkuvasti kaiket kesät.Sitten alkoi kuivuus tulla kantapohjiin ja rupesin raspaamaan ja ravaamaan niitä.Piti olla sukat ja kengät .Nyt olen taasen pikkuhiljaa ollut paljain jaloin.Kyllä on kivaa kävellä sammalpohjaisella pihalla.Kummasti kyllä pienenten kivienkin päällä menee.Siitä tulee hierontaa jalkapohjiin samalla.Ei minulla lapsena ollut milloinkaan kenkiä kesällä.Kesän tuntee kun varpaat saa vihreää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:05

Kyllä omalla pihallani tellustelen avojaloin. Mutta lähden ihmisten ilmoille laitan jotku kengät jalkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:12

Mökillä kyllä ja käpyihinkin tottuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:40

En valitettavasti,pakko suojella jalkoja kaikenmaailman tulehduksilta,kun ne vielä alla ovat.Ainoastaan ison meren rannalla olen kävellyt hiekalla aaltojen huljutellessa,koska lasin palatkin hioituneet pyöreiksi,jos niitä meri tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:48

En edes sisällä pysty kulkemaan ilman kenkiä, jos muutaman askelen.
Minulla on vasen nilkka operoitu jäykäksi, joten tarvitsen pienen koron kantapään alle.
Sehän on terveellistä jaloille, kyllä sitä on niin tehtykin paljonkin.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 22:09

aina kun paikka on siihen sopiva,

kotona yleensä sukkasilleen kun muuten kuulemma jää varpaanjälkiä joka paikkaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 23:04

Minun vähän pakko tuon märkärakkulapsorin takia suojella kengillä jalkapohjia. Joten ei oikein voi kävellä paljain jaloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 23:54

En valitettavasti kovin usein.
Ainoastaan ison meren rannalla olen kävellyt hiekalla aaltojen huljutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:29

Omassa puutarhassa kyllä, mutta muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 10:13

Kyllä yleensä kuljen.Kun kenkiä saa tarpeeksi pitää talvella jaloissa. ja se on hyvää hoitoa myös jaloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 15:04

kyllä täällä kotipihalla ja kyläraitilla voipi kävellä. kaupungilla esim torilla on niin paljon p***kaa maassa ettei ilkee. ja menee jalanpohjat rikki ( kakarana ollu pullonpohja päkiässä - noutanks enää ) - puhumattakaan että se asfaltti-noki musta ei lähde ku kulumalla irti. köökinlattialla jalanjälkiä - karmee tressi ku aattelee :)