Mitä puuhailet tänään?

Minä menen kohta suihkuun ja sitten lähdemme kaupungille asioille.

Avainsanat: kaupunki asiointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 09:44

tällä hetkellä katselen kun satelee. jotain järkevää varmaan pitäisi tehdä. valinnanvaraa kyllä on. talo on remontissa lattiasta kattoon. eli ehkäpä jotain pientä - myös löytyy kirpputorilöytötuoleja kun pitäisi laittaa kuntoon. maalit pois, uudet pääliset jne. sellaista sadepäivän hommaa. ja odottelen että isäntä tulee lääkäristä - tuo leivontamargariinia. suklaakeksien teko on kivaa näin sateella. juuri laitoin puuhellaan tulen - se tuossa napsuu ja katti sekoilee lattialla. ihan siis mummi olo ; )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 09:05

Mulla yksi tuoli tuolla laittoa vaille .Meinaan laitta sen kuntoon..Ensin ositus ,putsaus ,liimaus ,pohjamaalaus,hionta ja maalaus pientä viksausta.Kymmenkunta puutuolia laittanut .Toisia verhoillutkin.Sitten hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:30

nyt suihkuun ja sit pulssiin hermoratatutkimuksiin.. kädet , kun ovat ottamassa lopputilin täst kropast .... mut perix ei aneta .. se kyl harmittaa tosi paaljo , kun en voi kutoa yhtään ... no joskos nyt sit näkevät millä nää käpälät saadaan kuntoon ...sit kotiin ja nyt on niin loistava siivouspäivä , kun ei uloskaan tee mieli tuoon sateeseen... harmaaseen .. ruokaakin jäi eilisestä , jot ei sitäkään tarvitse tehdä , ei siis ole mitään syytä , etteikös vois siivotakin tänään , jos nää käpälät ei sit tule kipiämmix siit testist ... sen si näkee , ko kotiin palajan kaupan kautta ..oikein hyvää ja pirteää maanantaita kaikkille napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:53

Päivä töissä, illalla kotihommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 10:15

Virkatöitä paraillaan, pesen lakanoita, vien auton hehkutulpan vaihtoon ja sitten treffaan laulukaverini kaupungilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:23

Ikkuna lasitettavaksi. Kauppareissu samalla. Sitten vain mökkeillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:39

No eipä tässä ihmeitä tekemisiä.Pyykkiä olis jälleen pestävänä. Ilalla pitäs varmaan kauppaan sunistamaan ,että miltä näyttävät taas jälleen liha tiskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:32

Töiden jälkeen asioille, ja kiireellä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:52

Pesin eteisen ikkunat,todella isot ikkunat.. vaihdoin verhot ja matot...oli sopiva sadepäivä tehdä näitä hommia...
Käväisin Kotkan torilla ostamassa vihanneksia...Keittiön ikkunoihin meinaan vielä vaihtaa pitsikapat..ikkkunat ole jo aikaisemmin pessyt..
Harson meinasin mennä ottamaan kasvimaalta pois,kun ei ole hallaa tiedossa...perunoitten pääle jätän harson vielä..että tällee alkoi tämä toinen lomaviikko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:44

Sisä askareita tällä säällä ja tuulella. Kummasti sitä puuhaa riittää kun on kumuloitunut tarpeellista ja tarpeetonta. Taitanee olla iäisyysprolekti. Mökilläkään ei saa mitään tuulettumaan kun on liian kosteaa ja tuuli vie rätit mennessään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 16:45

On päivä päässyt luiskahtaan jo pitkälle,mutta nythän sitä sitten tietää, mitä on oikeasti tehnyt.
Aamupäivällä satoi, siskon tuli ja lähdimme Keurus-kirpparille ja tuli jotain pientä kaunista hö-
peröä ostetttua, siellä oli aivan uuttakin tavaraa.
Siiten hän vei minut kotiinsa, syötiin ja pienet nokoset, sen päälle kahvit ja sitten kotiin.
Laitoin nyt omenahyveen tulemaan uuniin, kun sain häneltä reseptin.
Minä nautin jokapäivästä, jonka olen nyt täällä kotiseudullani ja minulla on ihana sisar ja tytär
täällä. Sisko on kyllä ollut "lellikki" on kuusi vuotta nuorempi minua.

Jotta näin se päivä taas muutaman tunnin kuluttua uppoaa ajan virtahan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:00

Töissä olin ja nyt vaan huilailen netin äärellä. Vettä tulee, kuin saavista kaataen joten suunnittelen tässä mansikantaimien istutusta. Ostan niitä 28 kpl ja toivottavasti saamme suut makiaks`heinäkuulla. Tai ensi kesänä.