Onko polkupyörä ollut kovassa käytössä?

Avainsanat: polkupyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 08:22

Työmatkat olen polkenut pyörällä koko kevään aina sään salliessa. Tänä aamuna ei sallinut.

Kysyjän kommentti

Olet reipas..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 00:42

Ei kovin kovassa, mutta lyhyillä matkoilla kun hurjastelen näitä kyläteitä. Asioille lähden sitten autolla, kun matkaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 01:07

Ostin vsta uuden joten säätöjä vaille ja liikenteen sekaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:04

on ollut tosi kovassa, tosin itse en ole polkaissut kuin muutaman kilometrin,
mutta annoin sen reissujeni ajaksi lainaan yhdelle sankarille, joka on ilmeisesti kiertänyt kaikki etelä-Suomen kuramontut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:24

een vielä , mutta se malli oli liikkeestä loppu , jonka haluan , no kuhan sen tangoni saan..(pyörämalli ), jolla uskon pyöräilyn käyvän , kuin tangon... niin sit on kevyt polkuni mun , et tulee fillaroituakin enenmän ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 08:26

Olen niin nuuka että annan sen olla hyvässä tallessa autotallissa. Silloin tällöin ulkoilutan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:42

Voi, ei voi edes haaveilla polkupyörällä ajosta, vasempien näkökentttien puuttuminen kieltää sen.
Mutta kyllä minä sanotaan 40 vuoden aikana pyöräilin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:48

Kyllä pyörällä menen mihin vaan on mahdollista.Lauantaina otimme mollemmat polkupyörät ja lähdimme museoita katsastamaa.Täällä oli sellainen museo päivä pääsi ilmaiseksi joka museoon,klo 17-22 välillä.Sitten iltasella kotiin tultuamme kastuimme litimäräksi.Satoi oikein kunnolla.Eilen käytiin autolla vähän pitemmällä.Kangasalalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:12

Polkupyörästä olen luopunut jo vuosia sitten. Vaarallinen peli näillä ikävuosilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:15

Vielä on talviteloilla. Aiemmin pyöräilin töihin, mutta nyt työpaikka sijaitsee ydinkeskustassa, eikä tee mieli autojen ja saasteiden keskellä fillaroida. Lisäksi haittana "pysäköintiongelmat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:46

Kyllä se on ollut jo jonkin verran käytössä.Pyöräni on vielä uusi vaikka viime kesänä ostin.Mukava ajella kun ei pidä turhaa kiirettä minnekään.Kypärä olen tottunut jo käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 12:05

pyöräilen Fiina-koiran kanssa usein, tavallisesti Fiina jolkottelee vierellä ihan hienosti, mutta jos joku koira tulee näköetäisyydelle mistä hän ei tykkää, silloin on viisainta pysähtyä, ettei mene nurin.
sekä lähikauppareissut fillaroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 12:06

Kesät talvet mennään...tänä vuonna on mittariin kertynyt 860 km.Alkuvuodesta nollasin mittarin joten toistasataa km/kk mutta tietysti enemmänkin voisi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 15:17

Totta toki Pyöräilen lähes joka päivä töihin ja sieltä kotiin jotenka pyöräni on todella ahkerassa käytössä jo tämän takia. Lisäksi käytän päivittäin pyörääni päästäkeni työssäni asakkaitteni luokse, saadakseni hoidettua kaikki asiakkaideni minulle antamat tehtävät ja vapaa-aikanani paljon kauppa- ym, asiointireissuilla, sekä kuntoiluun . Mittariin kertyy päivittäin vähintään 15. km.eripituisina pätkinä ajettuja matkoja. Pyöräni ei siis ole mikään koriste-esine asuntomme ikkunan alla, vaan kaikessa välttämätön ajoneuvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 16:39

En nollannut matkamittaria,mutta kovassa käytössä fillari on ollut,paras liikenteessä keskustassakin,ainakin nopein.