Menikös muuallakin kelit viileiksi, kuin täällä Pohjois-Savossa?

Lisätty: 23.05.2010 - 11:33

Pilveen veti ja mittari näyttää +12°. Onneksi on tuo kasvihuone jonne saa arimmat kukkaset turvaan.

Avainsanat: helluntai sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 12:39

täällä ei ilmat ole viilentyneet varjossa +36 ja auringossa +46

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Siulla sitä lämpöä onneksi piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 11:39

seinäjoella +16C, puolipilvistä, aamulla 6 aikaan paistoi täydeltä terältä.
onneksi on helteet hellittäneet,
olen varmaan syntynyt väärälle puolen napapiirin, huippuvuoret tai grönlanti olisi ilmastoltaan
viihtyisämpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 12:12

Helsinki +14C, pilvistä. Eilisestä lämpötila pudonnut 10 astetta. Eilen aamupäivällä lähtiessäni erääseen tilaisuuteen oli jopa tuskastuttavan kuuma ja palatessani myöhään iltapäivällä ilma oli viilentynyt huomattavasti ja kotimatkalla alkoi ukonilma ja kohtuullisen kova sade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 13:06

+ 18 astet, pilvistä ja tihkuu tääl turus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 14:40

Sää viileni eilen tuosta helleaallosta. Tällä hetkellä mittarissani on kaksikymmentäyksi astetta. Viime viikko oli kolmeakymmentä koko ajan. Joten odotellaan seuraavaa helleaaltoa. Ensi viikoksi luvattiin meille kylmää ja sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:42

Viileni monta astetta eilisestä ja vettä sataa ropisee Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:47

jo kyl vaan äsken tuli oikein rakeitakin valkosenaan .. mitähän seuraavaksi ... oottelee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:00

Sade ja märkyys se enempi kiusa on ,täällä on 14 + sataa kuurottain .Hyttyset väheni tuon sateen myötä.Kiva seurata keliä, miksi muuttuu.Vai tulvatko tulevat.Kanta-Häme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 18:32

Tuutikin kanssa asumme samoilla leveysasteilla luulisin, nyt on 12 plussa astetta, ukkonen käynyt ja
satanut. Kyllä se viileäksi veti helteen jälkeen.
Päätetään nyt lujasti, että jos se Ukko -Ylijumala meille lämpöä antaa, emme moiti kelejä.
Niitä helteitä on kuitenkin niin vähän kesässämme ,että ollaaan sitkeitä punanahkoja vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:36

Turussa Airiston reunalla alkoi klo 17.00 sataa tihuttamaan ja lämpötila putosi 12 asteeseen. Merivesi tuossa salmessa on jo 15 asteista. Kerkustassa satoi eilen runsaasti, mutta täällä meren ääressä paistoi aurinko koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 23:33

Kyllä tuo viileni huomattavasti vaikka päivällä aurinko paistoikin , mutta illalla sade muistutti olemassaolostaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:50

Täällä Etelä-Savossa oli ihan mukiinmenevä keli. + 18 ja puoliaurinkoista.