Sunnuntaisuomalaisessa on kirjoitus, että yhä useampi toivoo sukupuolenkorjausleikkausta..? No miten on juuri sinun kohdallasi?

Lisätty: 23.05.2010 - 10:56

Minulle tulee silloin hetkeksi mieleen, kun pitäisi tehdä työ johon yleensä vain miehen voimat riittävät. Muuten olen tyytyväinen olooni vaikka nuorempana olin sellainen poikatyttö, kun leikkikaverina naapurissa oli vain poikia.

Avainsanat: mies nainen nainen mies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 09:34

Mitäs minä sukupuolta vaihtamaan, mutta jos saisi vaihtaa, että olisi 20 kymppinen nyt, niin just, eikä melkein tapahtuisi se.

Lisätty: 23.05.2010 - 09:35

Tulisi uusien vaatteiden osto, tekisipä miten sitten jommin kummin, siis olen tälläinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 08:27

kyllä ei vaihtamalla ainakaa paranis. oon syntyny oikiahan kroppahan ja oikiammooset värkit on.

mutta vakavasti sanoen, on ollut työkaverina miespuolinen henkilö, joka olisi halunnut olla nainen myös ulkoiselta olemukseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:15

Eipä ole tullut mieleenikään, eikä taida tullakkaan ....

- taidanpa minäkin tuntea pari sellaista tapausta joille soisi kyseisen remontin jotta pääsisivät jokapäiväisestä tuskailustaan ja teeskentelystään -

.... toisin tiedän yhden jolle leikkaukset on tehty, entisestä sievistelijästä kasvoi oikein super-narsisti, onneksi ei tarvitse juurikaan olla tekimisissä po. henkilön kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:18

Olen tyytyväinen nykyiseen olotilaani ja kroppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:20

Olen oikein tyytyväinen tähän sukupuoleen minkä olen syntyessäni saanut,olen nainen sielultani,kropaltani ja sydämmeltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 12:15

Tämä tämänkertainen tomumaja passaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 13:40

Tunsin joskus miehen joka alkoi oudosti muuttua naisellisemmaksi ja meni viimein leikkauttamaan vehkeensä pois ja kai ne jonkinlaisen pimperon tilalle tekivät mutta eipä kiinnostanut nähdä tai kysellä enempiä.Se oli outo tilanne ja en mitenkään osannut enää pitää häntä mielessäni miehenä mutta en naisenakaan!Vaan on se varmasti rankkaa sellaisella ihmisellä vaikka ihmiset onkin nykyään melkoisen ymmärtäväisiä kaikkia "omituisuuksia kohtaan".Itse olen häntääni ihan tyytyväinen ja niin on ollut elämän varrella melkoisen moni nainenkin mutta se onkin jo ihan toinen juttu....

Lähteet:
Oma on ja toimii hyvin! :D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 14:24

Olen täysin tyytyväinen nykyiseen olooni, ei tulisi mieleenkään vaihtaa. Näin on hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:50

Naiseksi olen syntynyt ja naisena haluan koko elämäni elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:56

näin on oikei n hyvä .. jos oisn ollut mies tai leikkattu mieheksi , niin vois olla , et en ois saanut noit maailman ihanempia lapsosia , jotka ovat tehneet minusta niin ikionnelisen mummin.. jotta olen oikein onnelinen tähän olomuotooni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:12

En todella haluisi vaihtaa..haluan olla nainen..hyi että jotakin roikkuvia palloja ja pölkkyä joutuisi jalkojen välissä kantamaan...ei varmaan osaisi kävellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:38

Kyllä minä olen ajatellut pappana pysyä ja mamman rinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 23:43

Ei ole tarvettä korjailla saati sitten muuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:46

Tuntemieni miesten perusteella en haluaisi vaihtaa itseäni mieheksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:37

Minulla on aivan ihanan symmetrinen alapää, en vaihtaisi mistään hinnasta! Ja mitä tulee tohon mieheksi vaihtamiseen niin se ei ole valintani. On ihanaa olla nainen!! Välillä vähemmän ihanaa, mutta miehissä ei ole mitään mitä ihailisin niin paljon, että haluaisin olla mies.