Missä tapahtui paha lento-onnettomuus tänä aamuna(huomaa kirjoitan tätä jo 23.5.,siis eilen)?

Avainsanat: yle uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 01:48

Intiassa onnettomuus tapahtui.

Etelä-Intiassa Mangaloren kaupungissa on kuollut noin 158 ihmistä lento-onnettomuudessa, viranomaiset sanovat. Air India Expressin lentokone ajautui laskeutuessaan kiitoradan ohi ja syttyi tuleen. Air Indian mukaan ainakin kahdeksan koneessa ollutta selvisi turmasta hengissä.

Kysyjän kommentti

Tuhattulimasita kiitos Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 00:57

Intiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:09

Intiassa - Etelä-Intiassa Air India Expressin matkustajakone on tuhoutui epäonnistuneessa laskussa -

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...=nl-220510

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 12:45

Uutisten mukaan Intiassa, muistaakseni uhriluku noin 160.

Lähteet:
yle teksti-tv

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:39

Intiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:30

Toistuvien uutisten mukaan Intiassa.