ska
Kysytty: 21.05.2010 - 14:41

onko mahdollista osta teiltä pyhä vaellus matka saudi arabiaan, jos on mitä papereitä henkilö joka ei ole suomalainen tarvii

isä on tunisialainen ja hän haluaisi tehdä se pyhä vaellus matka mutta kaikki paikat olivat varattuja tunisiassa, joten hän yrittää suomen kautta, chengen viisumi ei ole ongelma hän saa sen milloin vaan mutta emme tiedä mmitä pyhä vaellus matkaan tarvitaan eikä mitän sitä järjestetään suomesta .
[email protected]

Avainsanat: saudi-arabia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 01:23

Valitan - ei kukaan täällä näköjään osaa auttaa, tuo tuntuu niin oudolta ?
Tunisiasta Suomen kautta Saudi-Arabiaan ?
Miksi ei helpommin vaikka Afrikan tai Turkin kautta ?
Helsinki to Madinah lentää vain Turkish Airlines, pelkkä menomatka 778.16 €
En tiedä ? että kukaan tällä järjestäisi niitä pyhiinvaellusmatkoja.

Muutenkin matkailu sinne on hyvin vähäistä, ehkä johtuen seuraavista tiedoista:
www.formin.fi/public/default...ture=fi-FI

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 16:36

Tuskin onnistuu täältä Suomesta niitä papereita saamaan, on kuitenkin Tunisialainen, ja tarvitsee kuitenkin papereita tänne päästäkseen, oleskelu sekä matkustuslupiin on kuitenkin omat säännöt.Shengen alueella elävät ja työlupia varten on omat säännöt, ei minkään maan viranomaiset anna lupaa jos sanot : minä vaan kävelen maanne lentokentältä läpi ja jatkan matkaa uskoni seremoniaan.Minusta tämä sopimus shengenistä koskee tällä alueella laillisesti eläviä ja oikeuden erilaisista syistä jatkuvaan oikeuteen elää ja olla.

Lisätty: 21.05.2010 - 17:00

suomen eduskunta on päättänyt , että biometrisillä passeilla on omat säännöt.

Lisätty: 21.05.2010 - 18:55

Tuskin kukaan haluaa antaa mitään selvitystä sähköpostiosoitteeseen,