Kuka näyttelijä, hän käytti paljon knallia ja kävelykeppiä? Syntyi Englannissa.

Avainsanat: knalli ja kävelykeppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 04:35

Sir Charlie Chaplin, syntyi 16.4.1899 Englannisa ja kuoli 25.12.1988 Sveisissä.
Sir Charlie Chapslin oli koominen näytteijä,ohjaaja,elokuvatuottaja, käsikirjoitttaja ja säveltäjä sekä
pamtomiimi.Mykkäelokuvisa hän tuli tunnetuksi filmitähtien .maailmassa ennen ensimmäistä maailmansotaa.aviossa hän oli 4 kertaa, viimeinen simo oli Oona O Neill

Lisätty: 21.05.2010 - 04:45

Tunnetuin elokuva oli Kulkuri, jossa hän oli maailman kiertäjä, sivistynyt herrasmies ja sivistynee tavat. Hänen tavaramerkinsä olivat liianpieni takki, isot housut ja kengät,nalli ja bambukeppi ja viikset.vaikka hän oli aikoja Yhdyvalloissa hön pysyi Englannin kansalaisena koko elämänsä ajan.

Lähteet:
google typistettynä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 00:55

Veikkaan Charles Chaplin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 02:46

Chaplin tuli isäksi vielä 70 kymppisenä. Mutta olihan hänellä Oona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 08:09

Charlie Chaplin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 08:30

Charles Chaplin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 09:15

Charlie chaplinhan se knallin ja kepin kanssa kulkija on.

www.youtube.com/watch_videos...amp;type=5

www.youtube.com/watch?v=i--o...re=related

Lisätty: 21.05.2010 - 09:21

Äh miun linkkini ei toimi, mut koitan saaha toimimaan.

Lisätty: 21.05.2010 - 09:22

Äh miun linkkini ei toimi, mut koitan saaha toimimaan.

Lähteet:
Hauska Chaplinin laulu & tanssi: youtube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 10:29

Mies ja keppi. Maailman kuuluisin kulkuri C.C.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 21:09

Keppimies Charlie Chaplin..oli ihan hauska tyyppi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2010 - 22:18

Hän ei voi olla kukaan muu kuin Charlie Chaplin. Lapsena tykkäsin kovasti katsoa hänen elokuviaan.