Onko sinulla heila helluntaiksi?

Älä sure, jos ei ole,ei sinulla ole myöskään aidsia adventtina.

Avainsanat: helluntai heila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 08:53

Hyvä, aidsia adventtina - en olekaan tuota kuullut. Eikös se helluntaiheila kuulu sinkuille.
Vai tahtooko se sanoa että jos ukko on helluntain pois kotoa, on sitä myös koko kesän. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 08:28

No se hyvä että karaistuu. Kaikki mitä maailma sisällään pitää .Mutta vaki kaverit eivät levitä sairauksia.Sanotaan.Ilo irti elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:12

Sama heila ollut jo usemapana helluntaina vaan onneksi ei tuota ikävää advettivierasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:13

Olen yksiavioinen eikä heilaa, mutta oma ukkokulta päivästä toiseen matkaa vierelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:51

On, mutta en uskalla heilaksi ääneen sanoa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 11:48

Miesystäväni kanssa olen hailastellut kohta kymmenen vuotta, että eiköhän miulla "heila" oo helluntaina. =)
Tuossapa tuulikki58:n samantyylinen kysymyt, jossa sirkkaliisa mainitsi myös ( aidsia adventtina ) www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/32441

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2010 - 12:06

Mitäpä sillä helluntaina tekisin, kun en tarvitse muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:17

Mulla on ollut sama heila jo 35-vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:18

Jos ei heilaa helluntaina, niin e koko kesänä... eikös se sanonta näin kuulu?

Saas nährä ny...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 13:59

Harvoja vanhan kansan viisauksia jotka eivät pitäne paikkaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 22:53

Tottakai pitää helluntaina heila olla...muuten ihan tylsä helluntai..