Kyllä nyt aurinko antaa lämmintä .Ihanaa vai mitä.Talven puut kuivumassa nyt kasvimaan kimppuun.Täällä 15 +vaikka näin aamua.

Lisätty: 20.05.2010 - 08:07

Otetaan vaan mollikkaa minä tuolla kasvimaalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 16:36

Aurinko paistanut aamusta asti ja olipa mukava viettäälähes koko päivä työporukalla luonnonhelmassa, järven rannalla palaveeraten, herkutellen ja tehtiinpä muutaman kilometrin kävelylenkki rantamaisemissa.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 07:48

Ihanan kaunista aamua ja huomenta sinulle. Lämmintä ja aurinkoista on meilläkin. Ja mikä parasta, koska talven puut ovat jo kuivumassa ja kasvimaakin tehty, niin tänään otetaan mollikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:21

Lähettäisitkö tuota energiaasi tänne Helsinkiin? Yritän viikonloppuna saada terassin kuntoon, se ei vaadi paljon työtä, mutta alku aina hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:12

Lämmintä meilläkin, näin puolenpäivän aikaan +25.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:24

Aamulla oli + 18 astetta ja helteinen päivä odotettavissa. Hyvä, että ajattelet jo nyt tulevaa talvea ja sen pakkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 23:05

Ihana herätä aurinkoiseen aamuun..lämmintä oli+16 ja päivällä +26....ihanat lomailmat..Ei tarvitse nyt haaveilla etelän lämpöä...