oletteko nähneet suurta ihmettä?

Rivitalon mittaisen matkailuauton perässä oli jeeppi aisalla kiinni.
Olisko se ollut mukana ulkoilua varten. Täällä villissä lännessä meni 4-tietä.

Avainsanat: morhome jeep

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 20:30

enhän minä ole nähnyt, mutta kas siellä amerikassa kaikki on mahdollista, vai kuinkas ?

Kysyjän kommentti

Joo jenkeillä motorhomet on isoja ne asennetaan pitemmäksi aikaa paikoilleen.
Se aisalla vedettävä ajoneuvo on paikallista liikkumista varten. Aisa muuten kääntää hinattavan etupyöriä. Kaippa amerikoissa ovat laillisia kun miltei jokaisen matkailuauton perässä on vedossa oleva auto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 19:34

Aika erikoiselta kuullostaa, tarviihan jeeppiäkin ohjailla.Liekö aivan laillinen yhdistelmä tai sitten Jeepistä on tehty perävaunu mutta miksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:11

Varmaan olivat Venäläisiä tai Virolaisia, hakivat muutaman vuoden täältä suomesta vanhoja autoja ja aisalla olivat ne kiinni, ei poliisit siihen mitään silloin puuttunut.Nykyään on sielläkin hienommat autot mitä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:26

oli se jeepi varmaankin särkynyt ja sitä sit hinattiin korjaamolle molle ja molle :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:31

Oli sitten lähdetty retkelle vähän isommalla seurueella ja oli kalusto sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 23:43

No johas jotain, taisi olla suuri seurue reissun päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 08:44

Olisko joku varkaus kyseessä eli lähialueen vorot liikkeellä? Niillähän on mitä ihmeellisempiä viritelmiä havaintojen mukaan ja liikenne-ym. säännöt eivät heitä koske.