Mihin ne häviää...?Mielenkiintoiset kysymykset?

Olin just vastaamassa ylemmän työtätekevän toimihenkilön kysymykseen kun hävis koko kysymys...? Ois niin tehny mieleni vastata ja vastasinkin mutta sitten luki vain:"Kysymys poistettu"

Avainsanat: no kesällä ei tarvitse ajaa täysillä valoilla...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 18:56

no kappas .. kirjoitin romaanin verran stooria ja kuin nii kaik on poistettu ..no ehkä hyvä niin .. tämäkin kirjoitukseni nyt varmaan poistetaan ..mutta ei haittaa .. en nimeä ketään , vaikka joskus ottaakin hiukka nuppiin ... jonkin henkilön ylemmyys .. :(

Kysyjän kommentti

Noo...semmottiista se joskus on...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 14:47

Ne menevät poistettujen kysymysten ja vastausten hautausmaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 17:03

Kysymys on vapaa. Vastaus on vielä vapaampi. "Isoveljen" tehtävä on valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 18:52

Ylläpito kyllä varmaan osaa vastata..kun ne kerran hävittävät kysymykset...mutta ehkä ovat sitten soipimattomia napsuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:03

Minä taas en muilta kiireiltäni ole nähnytkään tätä mielenkiintoista kysymystä. Mistähän mahtoi olla kysymys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:40

Jospa se kysymys oli ylläpitäjän mielestä liiankin "mielenkiintoinen"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 21:56

Kiva kun en ole tuollaista edes huomannut. Kait ne menee sit jonnekin ,niinkuin kaikki.Joku tuomari lukee lakia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2010 - 22:13

Hyvä että se kysymys hävisi. Seurasin keskustelua, ja pahaa teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 22:29

Mitkä mielenkiintoiset? Yleissivistäviä tietokilpailukyssäreitähän täällä enemmän kysellään kuin niitä mielenkiintoisia. Katoaa varmaan tämä minunkin kärkäs vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 23:29

Sopimattomat menevät tuhkana tuuleen.