Poikani tuli kuuluisaksi eräästä Tosi-Tv-ohjelmasta. Mutta minkä ohjelman? Miksi häntä on kutsuttu sen jälkeen?

Hjallis Harkimo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 14:28

Politiikan tyttöjä taijat olla....;-)Ja poikas kanssa tehtiin autokauppoja jotka oli ihan SIELTÄ....!

Lisätty: 19.05.2010 - 14:33

Mix nää loikkasit...?

Lähteet:
Aninkaistenkadun asuntohuijaus ja loikkaus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 11:06

Jaa, sinä olet siis sinä!!! En tiedä miksi Harkimoa nyt kutsutaan enkä ole edes kiinnostunut. TosiTV:tä en katso muuta kuin joskus pikavilkaisuin.

Lisätty: 19.05.2010 - 12:54

Jetrosta on kyse varmaan, äitinsähän kertoi taannoin jo ennakkoon asiasta täällä.Ei ole kyse Harkimon pojasta nyt, ei kansanedustajaäitinsä täällä kirjoittele ja mainosta asiaa...
Ohjelma oli siis Diili. Diili poiki myöhemmin iltapäivälehtien juttuja myös.... tottakait.
Joillekin taitaa kuuluisuus olla pääasia, oli se sitten millaista tahansa!

Lisätty: 20.05.2010 - 12:58

Olisi ehkä kannattanut olla vaiti, tuon asian ympärillä on paljon "roskaa".... ja örvellykset eivät ole kunniaksi...
Harkimo ei ole tehnyt mitään laitonta, tietääkseni, kuitenkaan vaan ihan muut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:08

Joel Harkimo haluaa seurata isänsä Hjallis Harkimon jalanjälkiä bisnesmaailmaan.

En tiedä missä tosi tv ohjelmassa Joel olisi ollut, että hänet siitä tunnettaisiin.
jolle on Joelin lempinimi.

Lisätty: 19.05.2010 - 11:11

www.seiska.fi/c/87840/239_JOLLE460.jpg

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:32

Diili Jetroksi ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:41

Huijari Jetro ainakin olisi hyvä nimi hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:58

Mahtaneeko olla Diili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 14:45

Hupsista vain, en ole katsonut koko diili ohjelmaa, mutta ei kat tässä nyt mennä johonkin yksityiskohtaan. Kun ei tiedä niin ei voi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 14:50

ettei vaan olisi BB:stä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:44

Jos Diiliä tarkoitat niin onkos Diili-Jethro sinun poikasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:19

Olikohan olllut diili..en kyllä sitä katsellut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 22:27

Ahaa, sinä siis oletkin entinen Gristalli. No kyllähän minä poikasi siitä arvasin. En tiedä miksi häntä nykyään kutsutaan. Toivottavasti menee paremmin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:45

Diilistä tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 20:45

Jetro oli ehdoton suosikkini diilissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 01:50

Olen katsonut sellaista ohjelmaa, jossa Hjallis Harkimo oli melkein aina äreä, nähtävästi piti ollakin formaatin mukaan. Lisäksi kaksi naista juonitteli toistensa pään menoksi melko lailla ja eräällä tummalla pojalla oli hyvät selityksen kaikkeen. Hän omaa nähtävästi hyvän itsetunnon ja eipä ihmekään, jos olet hänen äitinsä ja tuet häntä noin kauniisti.

Diili oli seuraamani ohjelman nimi. En muista kuka sen kilpailun voitti. Ja saiko kukaan sieltä mitään nimeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 21:26

Gristalli, tunnistin sinut profiilikuvastasi ! Hauskaa, että olet takasin joukossamme. En ole seurannut tv:tä, joten en tiedä, missä ohjelmassa poikasi on esiintynyt.
Minunkin poikani on esiintynyt eräässä puutarhaohjelmassa kertoen liuskekivien asennuksesta. Kuuluisaa hänestä ei kyllä sen vuoksi tullut.