Missä tulvii kovasti tällä hetkellä?

Lisätty: 18.05.2010 - 18:55

Ko ei vain meiän Valperia tulvat veisi. Toivottavasti ei ole menossa sinne suuntaan.

Avainsanat: eurooppa tulvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 08:44

Tsekinmaalla, Unkarissa, Puolassa on ainakin nyt tulvia.
Niin, tulviahan on meilläkin, Etelä-Pohjanmaalla ja ylempänäkin mutta taitavat olla jo ohi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 19:19

Puolassa on ainakin. Näytettiin telkkarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 19:44

Tuhansia evakuoitu Unkarissa tulvien takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 19:47

Puolaa, Tsekkiä ja Unkaria piinaavat parhaillaan pahat tulvat, jotka ovat vaatineet myös useampia kuolonuhreja. Näin uutisoidaan telkussa ja mtv3 sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 20:17

Näyttää olevan jokavuotinen ongelma tuolla keskieuroopassa. Samanlainen tilanne oli viime- ja edellisvuonna. Mahtaakohan tulla enää tulvatonta kevättä sinne päin maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 20:40

Suomea on hellinyt helle, mutta Unkari, Puola ja Tsekki ovat kärsineet kovin erilaisista olosuhteista.
On ollut tulvia, jotka ovat vaatineet kuolonuhrejakin.

Lähteet:
yle uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:31

Pahat tulvat tuntuu olevan Unkarissa Puolassa ja Tsekissä..Onneksi ei meillä ole tulvia..olisi kyllä kamalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 10:56

Puolaa, Tsekkiä ja Unkaria koetellaan nyt valtavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 21:48

Tsekkiläiset, puolalaiset ja unkarilaiset ovat viime päivinä kärsineet ankarista tulvista.